۰

​شفیعی: همه شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مهیا بود

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
به گزارش عصر تعادل، خالد شفیعی در رابطه با برتری روز گذشته تراکتورسازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: ما در هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی نگرفته بودیم و از این بابت خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. از سوی دیگر در این چند سال تراکتورسازی مقابل پدیده به نتایج خوبی دست پیدا نکرده بود اما خدا را شکر دیروز با یک بازی منطقی و خوب توانستیم برنده باشیم.

وی درباره قطع نوار پیروزی های پدیده عنوان کرد: ما می دانستیم که پدیده روی نوار برد است و شرایط خیلی خوبی دارد. دیروز هم نشان دادند که خیلی می توانند خطرناک باشند اما دیروز با بازیکنان قرار گذاشتیم که هر طور شده در این بازی برنده شویم چون از نان شب واجب تر بود. لطف خدا هم شامل حال ما شد.

مدافع تراکتورسازی درباره از دست رفتن قهرمانی تصریح کرد: باید شرایط را در نظر بگیریم. شما به پرسپولیس نگاه کنید که از هر نظر شرایط برایش خوب بوده و توانسته اینجای جدول باشد. باید برای قهرمانی همه عوامل دست به دست هم دهند. ما با وجود تمام مشکلاتی که در نیم فصل دوم داشتیم، توانستیم به فینال جام حذفی برسیم و در لیگ هم عملکردمان بد نبوده است.

شفیعی در خصوص دیدار با استقلال گفت: استقلال تیم خوب و آماده ای دارد و چند وقت اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. آنها کادرفنی محترم و بازیکنان باکیفیتی دارند. جوان هایی که در ترکیب استقلال هستند، کار را برای ما سخت می کنند اما برای باقی ماندن در رده دوم ما باید استقلال را شکست دهیم.

وی درباره آینده اش افزود: امسال می خواهم تصمیمی بگیرم که برای آینده ام خوب باشد. خودم نظر بر ماندن است و اگر شرایط فراهم باشد، کجا بهتر از تراکتورسازی؟ امسال در کنار مردم خوب تبریز سال خوبی را سپری کردم.

مدافع تراکتورسازی درباره اوت های دستی که پرتاب می کند، گفت: من تمرینی برای این اوت ها ندارم اما وقتی آنها را می اندازم به کمر و ستون فقراتم فشار می آید. به هر حال از این توانایی که خدا به من داده، استفاده می کنم.

وی در پایان گفت: به مردم آذربایجان به خاطر کسانی که در سیل جانشان را از دست دادند، تسلیت می گویم.
کد مطلب : ۱۲۲۷۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.