۰

کسر امتیاز هیچ باشگاهی را تهدید نمی‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
به گزارش عصر تعادل، مهدی تاج با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه های بدهکار می توانند بازیکنان خارجی جذب کنند گفت: جذب بازیکنان خارجی مستلزم این است که باشگاه ها بتوانند پرونده های باز در فیفا را ببندند. 
وی افزود: این موضوع پرسپولیس و استقلال تنها نیست و چند باشگاه دیگر هم با این مشکل مواجه هستند. خوشبختانه باشگاه ها دارند در این زمینه تلاش می کنند. باشگاه ها در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند و در این شرایط جذب بازیکن خارجی عقلانی نیست. 
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه فعلا کسر امتیاز هیچکدام از باشگاه های ما را تهدید نمی کند. این سه باشگاه نسبت به بقیه پرونده های بیشتری دارند. به دنبال این هستیم که وضعیت مان را در فیفا روشن تر کنیم.
مهدی تاج در مورد تغییر زمان دیدار پرسپولیس و پدیده گفت: این بازی حساسیت زیادی نداشت و چون پرسپولیس باید روز پنجشنبه می رفت برای بازی با الهلال ما دیدار پرسپولیس و پدیده را به روز چهارشنبه منتقل کردیم. 
کد مطلب : ۱۲۳۰۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.