۰

ساکت: تمدید قرارداد با کی‌روش را بگذارید برای بعد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
به گزارش عصر تعادل، محمدرضا ساکت در مورد همایش مدرسین فوتبال کشور که امروز برگزار شد، اظهار داشت: با آغاز سال 96 همایش هماهنگی‌سازی، هم‌افزایی و هم‌اندیشی مدرسین مربی‌‌گری فوتبال کشور برگزار شد. در واقع مدرسینی که مربیان فوتبال کشور را در لایسنس‌های A- B- C و D تحت آموزش دارند امروز در این همایش شرکت کردند و ضمن اطلاع از آخرین مقررات، در راستای بالا بردن سطح آموزشی خود نیز گام‌های اساسی را بردارند.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: آنچه که مشخص است اینکه مهمترین بازی تیم ملی در تاریخ 22 خرداد مقابل ازبکستان برگزار می‌شود که کی‌روش در حال برنامه‌ریزی است تا بهترین برنامه برای آماده‌سازی را برای حضور قدرتمند تیم ملی در این رقابت فراهم کرده و بعد از آنکه این برنامه نهایی شد، اعلام می‌شود. 

ساکت در مورد اینکه تیم ملی قبل از بازی با ازبکستان به مصاف کدام کشور برای دیدار تدارکاتی خواهد رفت و اینکه آیا اردوی ارمنستان برای این تیم قطعی شده است یا خیر، گفت: تمام این برنامه‌ها در دستور کار است و تیم ملی یک دیدار تدارکاتی را هم برگزار خواهد کرد که فدراسیون فوتبال این موضوع را در دستور کار قرار داده و ارزیابی‌های لازم در حال انجام است. در مورد اردوی ارمنستان نیز هیچ برنامه‌ای هنوز قطعی نشده و در حال جمع‌بندی اطلاعات لازم در همین زمینه هستیم.

مدیر مرکز تیم‌های ملی در مورد اینکه آیا کی‌روش به ایران بازگشته است یا خیر، تصریح کرد: کی‌روش ایران است و در حال پیگیری‌های مربوط به برنامه‌های بلندمدت تیم ملی.

وی درمورد اینکه زمین شماره 2 مرکز تیم‌های ملی چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: با حمایت و هماهنگی با شهرداری منطقه 22 لوله‌های هیتینگ زمین شماره 2 پهن شده و بعد از نصب آن عملیات کشت انجام می‌شود و خیلی نگران این موضوع نیستیم. زمین شماره یک نیز از طریق فیفا مورد ترمیم قرار خواهد گرفت.

ساکت درباره اینکه آیا در صورت صعود به جام‌جهانی بعد از دیدار با ازبکستان جشن صعود برای تیم ملی در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: هنوز برنامه‌ریزی صورت نگرفته و باید منتظر باشیم تا ابتدا برنامه‌ریزی‌های آماده‌سازی فنی برای این دیدار از سوی کادر فنی ریخته شود و الان تمرکز روی پیروزی در این دیدار است و بعد ان‌شاءالله در خصوص مسائل مربوط به جشن صعود نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مدیر تیم‌های ملی در پایان در خصوص اینکه آیا قرارداد کی‌روش برای جام ملت‌های آسیای 2019 تمدید خواهد شد یا خیر، گفت: این موضوع را بگذارید برای بعد، فعلاً جام‌جهانی را بچسبید و روی این رقابت‌ها تمرکز کنید!
کد مطلب : ۱۲۳۱۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.