۰

رونمایی از مرسدس‌ AMG GLC63 در نیویورک

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
به گزارش عصر تعادل، تا الآن از خودروهای ژاپنی و آمریکایی زیادی برایتان نوشتیم که در نمایشگاه خودرو نیویورک حاضر شده‌اند. حالا نوبتی هم باشد، نوبت خودروهای آلمانی است. خودروی مرسدس‌بنز AMG GLC63 احتمالا یکی از بهترین میهمان‌های این رویداد خواهد بود. مرسدس‌ AMG GLC63، یک شاسی‌بلند قدرتمند است که از یک پیشرانه‌ توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر بهره می‌برد. به لطف نیروگاه قدرتمند این شاسی‌بلند، شاهد توان خروجی ۴۶۹ اسب‌بخار هستیم.
 
مرسدس‌ AMG GLC63، شاسی‌بلند قدرتمند حاضر در نیویورک 

انتقال نیرو در این خودرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. خودرو AMG GLC63 به یک جعبه‌دنده‌ی ۹ سرعته خودکار مجهز شده است. نتیجه تمام این مشخصات فنی، شتاب زیر ۴ ثانیه‌ای برای به حرکت درآوردن شاسی‌بلند مرسدس‌بنز از حال سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت است!
 
مرسدس‌ AMG GLC63، شاسی‌بلند قدرتمند حاضر در نیویورک 

البته مدل GLC63 S این شاسی‌بلند، ظاهری کوپه‌تر دارد و شیشه‌ عقب آن کشیده‌تر از مدل GLC63 است اما در عوض، توان و شتاب بالاتری دارد. توان این خودرو ۵۰۳ اسب‌بخار است و قادر است ظرف ۳٫۷ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد! گفته می‌شود فروش این خودرو از سال دیگر از سر گرفته می‌شود. شاسی‌بلند قوی‌هیکلی که گول ظاهر بزرگ و و جثه سنگین آن را نخورید، چراکه همانند یک خودرو اسپرت قدرتمند، جسور و چابک است.
 
مرسدس‌ AMG GLC63، شاسی‌بلند قدرتمند حاضر در نیویورک
کد مطلب : ۱۲۳۱۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.