۰

One X10؛ گوشی میان رده زیبای HTC در راه بازار

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
به گزارش عصر تعادل، HTC یک گوشی میان رده جدید از سری One X را روانه بازار روسیه کرد. این گوشی هوشمند با مشخصات قابل قبول در حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
 
 گوشی جدید One X10؛ میان رده زیبای HTC در راه بازار

به تازگی شرکت HTC مدل جدیدی را به گوشی های میان رده سری One X خود افزوده است. HTC در طراحی این گوشی از گوشی های فلزی پیشین خود الهام گرفته است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۳۵۵ دلار برای عرضه در روسیه در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند One X10 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی full HD با رزولوشن ۱۰۸۰p و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. به گفته HTC، این باتری با هر بار شارژ توانایی تامین انرژی دستگاه را تا دو روز دارد. بخش پشتی گوشی که میزبان حسگر اثر انگشت هم هست، شما را به یاد سری گوشی های One M این شرکت می اندازد. بخش جلویی گوشی نیز شباهت زیادی به HTC 10 دارد.
 
گوشی جدید One X10؛ میان رده زیبای HTC در راه بازار 

این گوشی هوشمند از پردازنده Helio P10 مدیاتک به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده می کند. مقدار حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت بوده که با نصب حافظه میکرو SD تا ۲ ترابایت قابل افزایش است. این دستگاه از قابلیت دو سیم کارت همزمان فعال مجهز به فناوری ۴G LTE برخوردار است. از دیگر قابلیت های ارتباطی این گوشی می توان به بلوتوث ۴٫۲، Wi-Fi 802.11 a/b/g /n، DLNA، GPS، GLONASS و میراکست اشاره کرد.

در بخش تصویر برداری نیز، HTC One X10 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی با دیافراگم f/2.0، سنسور BSI و فلش LED بهره مند گشته است. این دوربین همچنین از قابلیت هایی مثل یابنده چهره، حالت حرفه ای با تنظیمات شخصی، پشتیبانی از فرمت RAW، هایپرلپس، پانورما و  Camera Zoe بهره می برد. بخش جلویی گوشی نیز میزبان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، سنسور BSI و فوکوس ثابت است.
 
گوشی جدید One X10؛ میان رده زیبای HTC در راه بازار 

این گوشی از رابط کاربری اختصاصی HTC، یعنی Sense، استفاده می کند، ولی نسخه اندروید آن هنوز اعلام نشده است. البته انتظار می رود که این گوشی از اندروید مارشمالو ۶٫۰ استفاده کند، چرا که در حال حاضر سایر گوشی های عرضه شده این شرکت با پردازنده مدیاتک مثل HTC U Play نیز از نسخه مشابهی از اندروید (۶٫۰) بهره مند هستند.

HTC هنوز در مورد عرضه جهانی گوشی HTC One X10 حرفی نزده است. مشخصات این دستگاه هم آن قدر قابل توجه نیست که بتوان انتظار عرضه بین المللی آن را داشت. این دستگاه تنها در صورتی موفق خواهد بود که HTC قیمت کمتری را برای آن در نظر بگیرد.
 
گوشی جدید One X10؛ میان رده زیبای HTC در راه بازار
کد مطلب : ۱۲۳۲۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.