۰

گوشی های «فلای» کجا ساخته می شوند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
به گزارش عصر تعادل، همان طور که همه ی ما می دانیم امروزه وضعیتی رقابتی در دنیا هر روز سخت تر و تنگ تر می شوند و به صورت روزانه دستگاههای الکترونیکی و تولید کنندگان های گجت ها محصولات مختلف خود را روانه بازار می کنند . اما از بین این انبوه تنها عده ای کمی هستند که به موفقیت می رسند . در میان این ها برند فلای جز برندهای است که توانسته به موفقیت برسد .
 
گوشی های فلای کجا ساخته می شوند ؟ 
 
 
گوشی فلای ساخت کجاست?
 
در سال ۲۰۰۳ برند فلای FLY در کشور انگلستان به ثبت رسید . این شرکت دفتر اصلی خود را در لندن تاسیس کرد . شرکت فلای از طراحان معروف و خوش سلیقه و همچنین مهندسین با تجربه ی برای خود استفاده کرد تا اینکه توانست میان این همه تولید کننده در بازار تجارت برای خود راهی پیدا کند . او در ابتدا توانست به بازارهای اوکراین ، ترکیه ، هندوستان ، روسیه و خاورمیانه راه یابد و با این کار برای خود اسم و رسمی را بر هم بزند . این برند امروزه در کشور روسیه به عنوان سومین برند برتر فروشنده گوشی موبایل معروف شده است .
 
 
در واقع اوایل سال ۲۰۱۲ شرکت فلای توانست خط تولید محصولات هوشمند را برای خود راه اندازی کند . این برند به حدی توانسته است پیشرفت کند که هم اکنون گوشی پرچمدار او با نام Tornado از لحاظ ظریف بودن در طراحی و ظاهر خیره کننده می تواند با هر گوشی دیگری رقابت نماید .

توسط مدیریت فلای ، استراتژی های جسورانه ای دنبال می شود . این برند هیچ گونه ترس و تردیدی را برای خود پیش بینی نمی کند و محصولات متنوع را تولید می کنند و توانسته است همتای دیگر برند ها پیش رود . در ابتدا فلای گوشی های کلاسیک را تولید می کرد اما امروزه توانسته است گوشی ها و تبلت های هوشمند نیز تولید نماید .

شرکت فلای در محصولات خود از پردازنده های دو هسته و چهار هسته ای بهره گرفته است و همچنین قابلیت استفاده دو سیم کارت همزمان و نسخه های جدید اندروید و بدنه محکم که از از تکنولوژی Gorilla Glass ساخته شده و صفحه نمایش ۵ اینچی و ظاهری شیک و خیره کننده توانسته است گوشی Tornado فلای را به یکی از محبوب ترین گوشی ها تبدیل کند .

این برند هم اکنون نیز می توانید در ایران مشاهده کنید که با گارانتی فوژان تل برای ایران به فروش می رسد . فوژان تل افزون بر فلای نمایندگی های برندهای معروف دیگری مانند Kodak Fujitsu, Avision , Plustek ، ROWE، Verbatim و SBS در حیطه های متفاوت محصولات دیجیتالی بوده است که در منطقه خلیج فارس بسیار معروف می باشد .
 
شرکت فوژان پس از اینکه سال ها با این کمپانی های معروف فعالیت می کند تصمیم گرفت تا حوزه ی جدیدی از بازار را نیز تجربه نماید . به همین دلیل پس از بررسی برندهای موجود تصمیم گرفت محصولی را انتخاب کند که علاوه بر امکانات بالا و کیفیت ساخت عالی اش بتواند محصولی با قیمت مناسب به مشتری تحویل دهد .
 
 
دارای یک گوشی زیبا و با کیفیت است که دارای قیمتی رقابتی می باشند و همچنین شرکت گارانتی دارای اعتبار پشت این موضوع است . نام این گوشی فلای می باشد .
کد مطلب : ۱۲۳۳۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.