۰

سپیدرود آخرین فرصت بگوویچ برای صعود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
به گزارش عصر تعادل، تیم گل گهر سیرجان بعد از صدرنشینی غیرمنتظره در لیگ دسته اول از سه بازی متوالی تنها یک امتیاز گرفت تا به رده چهارم سقوط کند. آنها بعد از شکست پرگل مقابل خونه به خونه هفته گذشته در خانه در شرایطی که خوش شانس هم نبودند مغلوب پارس جنوبی شدند و دیروز هم در اراک به تساوی رسیدند تا با 54 امتیاز در رده چهارم جدول جا خوش کنند. این تیم با 2 امتیاز اختلاف نسبت به ملوان و 4 امتیاز نسبت به سپیدرود تنها در صورت پیروزی مقابل سپیدرود در بازی خانگی بعدی امیدهای اندکی برای صعود خواهد داشت اما اگر نتیجه این مسابقه با تساوی یا شکست گل گهر به پایان برسد کار وینکو بعد از یک فصل طولانی با حضور در رتبه سوم یا حداقل چهارم به پایان خواهد رسید.

آنها در صورت برد مقابل سپیدرود 57 امتیازی می شوند که البته باز هم به رتبه دوم جدول صعود نخواهند کرد و باید منتظر توقف سپیدرود در آخرین رقابت این تیم در لیگ دسته اول باشند. 

سپیدرود در هفته سی و چهارم مقابل نساجی مازندران بازی خواهد کرد و گل گهر در یزد میهمان وحدت خواهد بود که به نظر می رسد شانس شاگردان نظرمحمدی با توجه به میزبانی بیش از سیرجانی ها باشد.البته در این معادلات ملوان هم جای خود را دارد ....
کد مطلب : ۱۲۳۳۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.