۰

بگوویچ: تساوی مقابل آلومینیوم عادلانه بود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
به گزارش عصر تعادل، وینگو بگوویچ در خصوص تساوی یک - یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما در این بازی چهار بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. در نیمه اول نتوانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم و دو موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم و یک گل نیز روی ضربه پنالتی دریافت کردیم. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و به نظرم نتیجه تساوی یک - یک عادلانه‌ بود.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپیدرود رشت، تصریح کرد:‌ من از چند هفته پیش گفتم که هر بازی حکم فینال را برای مدعیان خواهد داشت. تا این لحظه نیز تیم پارس جنوبی جم بهتر از سایر تیم‌ها توانسته از لغزش حریفان استفاده کند و به صدر جدول هم رسیده است. با این حال ما در دو بازی آینده با حداکثر توان بازی خواهیم کرد و  تلاش می‌کنیم با حداکثر امتیاز از این دو بازی لیگ را به پایان برسانیم، دیگر هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در ادامه با بیان اینکه نتایج این تیم تاکنون فوق‌العاده بوده است، گفت:‌ تیم ما در این فصل درخشان ظاهر شده و شگفتی‌ساز بوده است. نباید یادمان برود که گل‌گهر همیشه برای بقا در لیگ می‌جنگید، اما این فصل برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند. اینک در شرایط جدیدی قرار داریم. باشگاه گل‌گهر هیچ‌گاه چنین شرایطی را تجربه نکرده است. بازهم تأکید می‌کنم ما در دو بازی آینده با حداکثر توان به دنبال امتیازات کامل هستیم و سپس منتظر نتیجه رقبا خواهیم بود. 

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که «آیا امیدوار است تیمش جواز صعود به لیگ برتر کسب کند؟»، گفت: اگر امیدوار نبودم همین الان به کرواسی برمی‌گشتم!
کد مطلب : ۱۲۳۳۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.