۰

آخرین دست و پا زدن های دولت در حاشیه تهران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
به گزارش عصرتعادل به نقل از تهران نیوز، دولت آخرین دست وپا زدن هایش را در واپسین روزهای عمرش می زند، دولتمردانی که حالا به خود آمده اند و به درددل های مشکلات جنوب شهری های تهران هم گوش می دهند.
آنها در طول سفرهای استانی شان حتی یک بار هم به شهر پرند قدم رنجه نکردند تا دل مردم پرند را به دست آوردند، آنهایی که زیر خروارها خاک شهرک های تازه ساخت زندگی کرده و مجبورند برای معیشت روزانه اشان میهمان وانت بار هایی باشند که اجناس اشان کمی از تاریخ انقضا آن طرف تر رفته است.
آقایان مسئول،تصفیه خانه فاضلاب شهرپرند شاید دردی از دردهای این مردم بکاهد اما این مردمی که شهر پرند را به عنوان سکونتشان برگزیده اند امورات واجب تری دارند، آنها خطوط مترو که اسقرار آن به دستان فراموشی سپرده شده را می خواهند، آنها می خواهند جوانانشان در بیکاری و کنج عزلت نماند و کارخانه های این اطراف چرخشان بچرخد.
آقای معاون رییس جمهور و جنابان مسئول، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب دردی را دوا نمی کند، چرا که واجب تر از آن نیز هست، مردم شهرکهای آفتاب و … امورات واجب تری دارند، آنها نمی خواهند که فلان مسئول شبانه و به دور از چشم مردم به این شهر سفر کند و گوش شنوایی برای حرف های مردم نداشته باشند، آنها نمی خواهند آقای وزیر بهداشت معاونین اش را به این شهر بفرستد خود به شهری دیگر سفر کند، آنها نمی خواهند پرند آخرین مسیری باشد که دولت از آن عبور کرده و با نام افتتاح پروژه های عمرانی اش سفرهای تبلیغاتی اشان را به سرانجام برسانند.
آقایان مسئول به راستی آیا از سرانه های فرهنگی، رفاهی و ورزشی شهرستان رباط کریم اطلاع دارید؟ می دانید چه میزان از کارخانه های شهرکهای صنعتی نصیرشهر، پرند و کاظم آباد و … فعال هستند؟ چه تعداد کارگر بیکار در شهرستان رباط کریم وجود دارد ؟ و چه تعداد به نان شب محتاج؟
راستی چرا ایستگاه مترو به رباط کریم اختصاص نیافت؟ مردم رباط کریم و پرند روزانه باید هزینه های هنگفتی را پرداخت کنند تا به نقطه صفر تهران یعنی مترو شاهد و یا ازادی برسند، اگر این شهرها هم مترو داشتند خیلی از هزینه های این کارگران ۷۰۰ یا ۸۰۰ هزار تومانی کاهش می یافت و زخمی از رخم های زندگی اشان ترمیم می شد.
انتهای متن/*
کد مطلب : ۱۲۳۵۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.