۰

ام‌جی از خودرو الکتریکی E-Motion رونمایی کرد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹
به گزارش عصر تعادل، شرکت ام‌جی، از خودروی مفهومی جدیدی به نام E-Motion در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی کرد. گفته می‌شود که MG مدل نهایی این خودرو را تا سال ۲۰۲۰ با قیمتی کم‌تر از ۳۸ هزار دلار به بازار عرضه می‌کند. ام‌جی E-Motion بر اساس پلت‌فرم ماژولار خودرو الکتریکی شرکت SAIC طراحی شده است. شرکت SAIC مالک شرکت MG است. شرکت خودروسازی MG ادعا کرده که این کانسپت هیجان‌انگیز زیر ۴ ثانیه می‌تواند از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این شرکت هم‌چنین ادعا کرده که این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی معادل ۳۱۰ مایل (۴۹۸ کیلومتر) را طی کند.
 
ام‌جی از خودرو الکتریکی E-Motion رونمایی کرد 

یکی از نکات جالب این خودرو، طراحی آن است. این شرکت از زبان طراحی جدیدی برای این خودرو اسپرت استفاده کرده تا قشر جوان را بیش از پیش مجذوب ظاهر جذاب محصولات خود کند. مدیر طراحی شرکت MG، آقای Jingfeng می‌گوید که E-Motion بخشی از برنامه این شرکت است که باعث می‌شود MG، خودروهای گران‌قیمتی را برای قشر ثروتمندتر تولید کند. ام‌جی E-Motion خودرویی بزرگ‌تر از تویوتا GT86 محسوب می‌شود. این خودرو کوپه، دو در دارد و ظرفیت ۴ سرنشین برای آن درنظر گرفته شده است.
 
ام‌جی از خودرو الکتریکی E-Motion رونمایی کرد 
 
ام‌جی از خودرو الکتریکی E-Motion رونمایی کرد
کد مطلب : ۱۲۳۷۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.