۰

پخش فیلمی از «کلینت ایستوود» در شبکه نمایش

تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
به گزارش عصر تعادل، شبکه نمایش سیما امشب (اول اردیبهشت ماه) فیلم «سالـی» به کارگردانی کلینت ایستوود را پخش می‌کند.

فیلم «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود، جمعه (اول اردیبهشت‌ ماه)  ساعت 21 از شبکه نمایش سیما راهی آنتن می‌شود.

داستان فیلم «سالی» از این قرار است که «در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۹ دنیا شاهد وقوع معجزه‌ای بر روی رودخانه هادسون بود. کاپیتان سالی، هواپیمای از کار افتاده‌ای را بر روی آب‌های منجمد این رودخانه فرود آورد و جان هر ۱۵۵ مسافر آن را نجات داد. به هر حال، کاپیتان سالنبرگر به واسطه مهارت خلبانی فوق‌العاده‌اش، در رسانه‌های عمومی مورد تمجید و ستایش قرار گرفت. از سوی دیگر، تحقیقات صورت گرفته در مورد حادثه مذبور، آبرو و اعتبار شغلی او را به خطر انداخت. این فیلم روایتگر همین رویداد بزرگ تاریخ هوانوردی است.»

این فیلم داستان خلبان آمریکایی چسلی «سالی» سولنبرگر و فرود اضطراری پرواز ۱۵۴۹ یو اس ایرویز از خطوط هوایی ایالات متحده را که در ژانویه ۲۰۰۹ با ۱۵۵ مسافر و خدمه در رودخانه هادسون نشست و همچنین تبلیغات پس از آن و بررسی نحوه عملکرد خلبان را به تصویر می‌کشد.

در فیلم «سالی»، تام هنکس در نقش «سالی» سولنبرگر و آرون اکهارت (بازیگر فیلم‌های «سقوط المپیوس» و «شوالیه تاریکی») نقش کمک خلبانِ کاپیتان سالنبرگر را برعهده دارند.

لارا لینی (بازیگر فیلم‌های «وحشی‌‎ها» و «کینزی») نیز نقش همسر کاپیتان سالینگر را بازی می‌کند.
کد مطلب : ۱۲۳۹۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.