۰

نجات 4 کارگر از زیر آوار ساختمان

تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
به گزارش عصر تعادل، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ به همراه دو گروه امداد و نجات ۹ و ۱ را ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه دیروز به محل حادثه در خیابان ۱۷شهریور ، خیابان درخشان اعزام کرد.

عباس زاده افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه فرماندهی نیروها را بر عهده داشت در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی بود که برای احداث بنای جدید دراین مکان ، عده ای از کارگران سرگرم تخریب آن بودند.

وی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: با توجه به رعایت نکردن موازین ایمنی و نیز عدم بکارگیری استانداردهای تخریب از سوی این کارگران ، ناگهان دیوار ها و سقف این ساختمان به یکباره فروریخت و چهار کارگر درمیان آوار این ساختمان گرفتار شدند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه ، هرچهار کارگر که یکی از آنها از ناحیه پا احساس ناراحتی میکرد را از محل آوار خارج کرده و جهت انجام درمان های لازم تحویل امدادگران اورژانس دادند.
کد مطلب : ۱۲۴۰۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.