۰

فقط ۵ مورد را اطلاع رسانی کردیم

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷
فقط ۵ مورد را اطلاع رسانی کردیم
به گزارش عصر تعادل، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در پانزدهمین مراسم سالگرد درگذشت عزت‌الله دامادی -نماینده فقید مردم ساری در مجلس- که در امامزاده یحیی ساری برگزار شد، گفت: خداوند مرگ و زندگی را آفریده است تا ببیند کدام یک از افراد بهتر عمل می‌کند در واقع مرگ در اسلام پایان زندگی نیست بلکه نقل مکان از جایی به جای دیگر است پس انسان های باتقوا باید ملاک زندگی اشان قانون و قرآن کریم باشد.
وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: هرچند باید حس جاودانگی را یکی از خصوصیات انسان‌ها دانست اما مرگ مرگ آفریده شده است و انسان را از زندگی دنیایی به سرای آخرت جابه‌جا می‌کند.
علوی تصریح کرد: اگر ملتی از مرگ بهراسد در دام  زورگویان و ذلت خواهد افتاد اما ملتی که مرگ را مساوی با تولدی دیگر می دانند در برابر تهدیدها آمادگی مرگی بنام شهادت را می یابند.
وزیر اطلاعات افزود: بنابه فرموده امام راحل ملتی که شهادت دارد اصالت دارد و این تغییر تفکر در مرگ را امام راحل پیش پای این ملت نهاد و ابتدا نیز خود وارد این راه شد.
وی  گفت: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروزی‌های متوالی را کسب کردند و سربلند هستند و همواره نشان داده اند هیچگاه از شهادت در راه خدا و اسلام هراس ندارند.
وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به ناامنی در کشورهای مختلف، گفت: امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد. در ایران اسلامی همه توطئه دشمنان در تور اطلاعاتی سربازان گمنان قرار گرفت و در سال ۹۵ بیش از ۳۰ برنامه بمب‌گذاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است که فقط در باره پنج مورد به مردم اطلاع‌رسانی کردیم.
وزیراطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان با هوشیاری تمام اجازه به چالش کشیدن کشور را به هیچ جانور تروریستی نمی‌دهد.
علوی تصریح کرد: از اینکه در جمع مردم مازندران قرار دارم بسیار خوشحالم و امیدواریم قدردان شما مردم زحمت‌کش باشیم. علوی با اشاره به این نکته که عطر ولایت اهل بیت ابتدا در خطه مازندران پیچیده است افزود: هرجایی از نقاط عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی رفتیم شاهد حضور مردم ولایتمدار مازندران و لشکر ۲۵ کربلا بودیم و این نشان از شهادت طلبی فرزندان این خطه است.
وی افزود: دوستی و صمیمت بین بنده و مرحوم دامادی  که از سال ها قبل در مجلس شورای اسلامی به وجود آمدموجب حضور بنده در این مراسم شده است.
علوی خاطرنشان کرد: مرحوم دامادی فردی دلسوز، خدوم  و شریف برای مردم حوزه انتخابیه خود بود.
وزیر اطلاعات یادآور شد: وی دارای سلامت نفس، متدین و متلزم به احکام شرع مقدس بود و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانست.
وی افزود: همه مردم و به‌خصوص مسئولان در معرض امتحان الهی قرار دارند و بعضی از امتحان‌های الهی در اهدا ثروت، مسئولیت و عزت است که باید از همه اینها به‌درستی بهره‌گیری کرد.
کد مطلب : ۱۲۴۰۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.