۰

اجرای طرح کارورزی در ۸ استان

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش عصر تعادل،عیسی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره زمان دقیق پیاده‌سازی طرح کارورزی فارغ التحصیلان اظهار کرد: طبعا از زمانی که بسته پیشنهادی ما در هیات دولت به تصویب برسد، طرح استارت می‌خورد و در فاصله زمانی اندکی که تا پایان دولت یازدهم باقی است، اجرای طرح را به شکل پایلوت ادامه می‌دهیم.
وی افزود: هم اکنون روی هشت استان به شکل پایلوت کار می‌کنیم که گلستان از جمله این استانها است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار با اشاره به طرح تکاپو درباره جزییات آن اظهار کرد: در این طرح ظرفیت تمام استان‌ها به طور جداگانه بررسی شده و تاکید بر شناسایی مزیتهای منطقه‌ای و بومی برای اشتغال است.
منصوری گفت: رویکرد طرح تکاپو اشتغال پذیری نیروی کار، پیش‌بینی مشوق‌های کارفرمایی و هدایت رسته‌های پر اشتغال در مناطق استانی است و معتقدیم صرفنظر از مقوله اشتغال در این طرح باید به موضوع بهره‌وری و تولید نیز توجه شود.
وی توجه به صادرات و توانمندسازی نیروی انسانی را مهمترین ویژگی‌های این طرح برشمرد.
معاون وزیر کار درباره آخرین وضعیت برداشت ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال، نیز گفت: پیرو جلسه اخیر نمایندگان مجلس به ریاست دکتر لاریجانی قرار شد تا متن جدیدی در این خصوص تنظیم شود و به نتیجه برسد. اصرار مجلس این بود که جهت‌گیری درست باشد و ما نیز دنبال تقسیم پول نیستیم به همین دلیل متن جدیدی در این زمینه در حال نگارش است.
کد مطلب : ۱۲۴۰۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.