۰

تصادف تریلی هوو با 11 خودرو در دماوند

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
به گزارش عصر تعادل، یک دستگاه تریلی هوو ظهر (جمعه) به دلیل نقص فنی در بلوار آیت اله خامنه ایی شهر دماوند با 11 دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و 2 نفر مجروح برجای گذاشت.

سرگرد داوود عبدالملکی، رییس پلیس راهور شهرستان دماوند روز جمعه در گفت و گویی به تصادف ظهر امروز در بلوار آیت اله خامنه ایی (محدوده محور تهران – فیروزکوه) اشاره کرد و گفت: در ساعت 13:15، یک دستگاه تریلی هوو به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز و عدم توانایی مهار خودرو در محدوده شهری، با حدود 11 خودرو در مسیر برخورد می کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه تنها 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مصدوم می شوند، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی مسیرر تهران – فیروزکوه در محدوده بلوار آیت اله خامنه ایی و جاده هراز در محدوده شهر رودهن، نبود کمربندی مناسب جهت تردد خودروهای سنگین است.

این مقام مسئول ادامه داد: این امر موجب شده تا گاها شاهد اینگونه تصادف ها در منطقه باشیم که لازم است مسئولان منطقه به ویژه اداره راه و شهرسازی چاره ایی بیاندیشند.
 
رییس پلیس راهور شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برخی خودروها به دلیل آشنایی با مسیر و یا داشتن تجربه کافی در این شرایط اقدام کنترل خودرو و قبل از ورود به شهر در صورت نیاز وسیله خود را متوقف می کنند تا شاهد خسارت های جانی و مالی نباشیم ولی برخی از موارد اینگونه نیست.

وی از رانندگان وسایل سنگین در این مسیر خواست تا به علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر توجه کرده و از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شوند.

*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید. 
کد مطلب : ۱۲۴۰۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.