۰

صادقیان: امیدوارم فصل بعد آقای پاس گل شوم

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
به گزارش عصر تعادل،پیام صادقیان در مورد مصدومیتی که باعث شد تا او چهار بازی آخر تیمش را از دست بدهد، گفت: متأسفانه من امسال چند بار بدشانسی آوردم و اخیراً از ناحیه عضلات دوقلو مصدوم شدم. خیلی دوست داشتم در چهار بازی پایانی به میدان بروم، ولی متأسفانه به این بازی‌ها نمی‌رسم.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در واکنش به سقوط ماشین‌سازی به رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: از این اتفاق بسیار ناراحتم. ما در لیگ امسال خیلی بدشانسی آوردیم و از طرفی بابت داوری‌ها ضربه خوردیم. اگر داوران قضاوت درستی داشتند می‌توانستیم در لیگ برتر بمانیم. شهردار تبریز، آقای سهرابی، کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند، اما در نهایت اتفاقات بدی برای ما رخ داد و سقوط کردیم.

صادقیان درباره اینکه برخلاف گذشته، این‌بار فرهاد کاظمی نتوانست مانع از سقوط یک تیم شود، تصریح کرد: فوتبالیست‌های زیادی با این مربی کار کرده‌اند و همه می‌دانند که کاظمی از لحاظ فنی یک مربی فوق‌العاده است. ما واقعاً بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم و همین موضوع باعث شد تا به آن چیزی که می‌خواهیم نرسیم. ماشین‌سازی مستحق سقوط به لیگ دسته اول نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: من هنوز تصمیم خاصی نگرفته و با هیچ تیمی هم مذاکره نکرده‌ام. امیدوارم اتفاقات خوبی در فصل بعد برایم رخ دهد و مهم‌ترین هدف من این است که آقای پاس گل شوم. اگر در فصل بعد آمار بهتری داشته باشم، طبیعتاً شانس حضور در تیم ملی را هم خواهم داشت. البته در این فصل هم با اینکه در چند بازی غایب بودم، اما از لحاظ آماری عملکرد بدی نداشتم.
کد مطلب : ۱۲۴۱۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.