۰

اولاند: امیدوارم رییس جمهور بعدی کارهایم را ادامه دهد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
به گزارش عصرتعادل، فرانسوا اولاند، رییس جمهور سوسیالیست فرانسه گفت:شرایط کنونی در مقایسه با سال 2012 که من قدرت را از نیکولا سارکوزی، رییس جمهور راست گرا تحویل گرفتم، خیلی بهتر است.
 
فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه ضمن بازدید از کارخانه‌ای در جنوب غربی فرانسه گفت: رییس جمهوری بعدی، فرانسه‌ای بهتر از آنچه من در ابتدای دوره 5 ساله خود تحویل گرفتم، تحویل می‌گیرد.

وی ادامه داد: من امیدوارم که رییس جمهور بعدی کارهای من را ادامه دهد و حتی بیشتر از آنچه من انجام داده‌ام برای کشورم انجام دهد.

اولاند گفت : امیدوارم که رییس جمهور بعدی- مانند بعضی کاندیداها- وسوسه نشود که هرآنچه را در دوره ریاست جمهوری من توسط دولت من ساخته شده ویران کند و از نو بسازد.

رییس جمهور اولاند در پاسخ به این سوال که قصد دارد روز یکشنبه به کدام یک از کاندیدهای دوره اول انتخابات ریاست جمهوری رای دهد از پاسخ طفره رفت اما گفت امیدوار است جانشین وی راه او را ادامه دهد و از میراث او محافظت کند.

او در گفت و گو با خبرنگاران همچنین گفت: من نمی خواهم  در شرایطی که ما به اتحاد بیش از همه چیز نیاز داریم ،کشورم متحدین خود را رها کند و سبب تفرقه و آشوب شود.
کد مطلب : ۱۲۴۱۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.