۰

صدا و سیما باید در موضوع تبلیغات ریاست جمهوری مساوات را رعایت کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
صدا و سیما باید در موضوع تبلیغات ریاست جمهوری مساوات را رعایت کند
به گزارش عصر تعادل،سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص اعتراضات صورت گرفته به نحوه پوشش برنامه‌های دولت توسط رسانه ملی اظهار داشت: از لحاظ قانون انتخابات، پس از اعلام رسمی وضعیت صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان، صدا و سیما باید در موضوع تبلیغات ریاست جمهوری مساوات را رعایت کند.
وی با بیان اینکه برای پیش از ایام اعلام وضعیت صلاحیت کاندیداها قانونی برای صدا و سیما تعریف نشده، افزود: طبعا صدا و سیما در این ایام باید بتواند یک عدالت رسانه‌ای را برقرار کند و با ایجاد فضایی مناسب از به وجود آمدن شائبه‌ای مبنی بر جانبداری در انتخابات جلوگیری کند.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما عنوان کرد: اگر صدا و سیما روی "خط خبری" کار کند ایرادی به آن وارد نیست، اگر موضع جانبدارانه‌ای بگیرد یا به یک نوعی از عملکرد صدا و سیما برداشت تبلیغاتی شود، این حق برای سایر افراد و کاندیداها به وجود می‌آید که نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه صدا و سیما باید عدالت رسانه‌ای خود را به عنوان یک رسانه بی‌طرف حفظ کند گفت: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به عملکرد صدا وسیما در این ایام داشته باشند می‌توانند بر اساس مصوبه و قانون شورای نظارت، اعتراض خود به این شورا منعکس کنند و اعضای شورا هم سریعا آن را بررسی و در دستور کار خود قرار می‌دهند.
کد مطلب : ۱۲۴۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.