۰

دستور قضایی درباره هواپیمایی زاگرس ابلاغ نشده

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹
به گزارش عصر تعادل، در حالی دیروز بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از دستور قضایی برای توقف ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس خبر داده بود که مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دستور قضایی به سازمان ابلاغ نشده است.

رضا جعفرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا دستور قضایی درباره توقف ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده است، اظهار کرد: دستور قضایی به ما ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد:‌سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری موضوع عدم ارائه خدمات به هواپیمایی زاگرس است.

به گزارش تسنیم، دیروز محمدحسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد با اشاره به تاخیر 14 ساعته ساعته پرواز نجف-مشهد مورخ 25 فروردین امسال هواپیمایی زاگرس گفته بود: این شرکت ملزم به پرداخت حقوق مسافران این پرواز بود اما با وجود فرصت کافی، زاگرش نسبت به عمل به تعهدات در این خصوص اقدام نکرد.

وی افزود: با توجه به این مسئله با صدور دستور قضایی از امروز خدمات فرودگاهی از هواپیمایی زاگرس تا اطلاع بعدی سلب می شود.

وی با تاکید بر این‌که شرکت‌های هواپیمایی در صورت تاخیر پروازی باید پاسخگوی مسافران باشند، تصریح کرد‌: ایرلاین‌ها باید با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیون‌های بین‌المللی در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند. در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت‌های متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران متوقف می‌شود.
کد مطلب : ۱۲۴۳۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.