۰

کاهش دمای هوا تا 15 درجه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
به گزارش عصر تعادل، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:نفوذ جریان های شمالی در استان های ساحلی دریای خزر از اواخر وقت روز دوشنبه و طی روز سه شنبه این هفته موجب بارش باران و وزش باد دمای هوا را در این مناطق بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد داد.

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور دریای خزر نیز در اواخر روز دوشنبه و سه شنبه مواج خواهد شد.

همچنین روز سه شنبه (پنجم اردیبهشت) دامنه های جنوبی البرز، مناطقی از شمال شرق و نواحی مرکزی کشور همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد شد و از بعد ازظهر سه شنبه دامنه های جنوبی البرز گاهی با وزش باد شدید و بارش های پراکنده در دامنه های البرز در استان های مازندران، گلستان، شمال تهران، شمال سمنان، شمال البرز و خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت.

روز سه شنبه این هفته بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد شد و بعد ازظهر امروز ( یکشنبه ) نیز برای شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی از نقاط با گرد و خاک همراه است.

بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز و اوایل وقت روز دوشنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و وزش باد پیش بینی می شود که در سواحل غربی خزر و اردبیل گاهی با وزش باد شدید جنوبی خواهد بود.

همچنین بعد از ظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی در مناطقی ازغرب و شمال غرب کشور شاهد افزایش ابر، رگبارهای پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

روز دوشنبه در غرب، شمال غرب و در بعد از ظهر این روز در سواحل غربی خزر و دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و بارش ها در مناطقی از کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان وشمال قزوین شدت بیشتری خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۲۴۳۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.