۰

آذری: تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش عصر تعادل، سعید آذری در خصوص شرایط ذوب‌آهن در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل العین امارات اظهار داشت: این دیدار به نوعی مهم‌ترین مسابقه ذوب‌آهن است و خدا را شکر تیم ما در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. تیم در این چند روز تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی نیز بازیکنان با توجه به بردهای اخیر در آمادگی خوبی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ فیزیکی بعد از دیدار با ماشین‌سازی تمرینات شاداب و ریکاوری مناسبی را پشت سر گذاشتیم و کادر پزشکی باشگاه نیز به لحاظ تغذیه و تجویز مکمل‌های مجاز تمامی تلاش خود را انجام داد تا فردا (دوشنبه) بازی قابل تحسینی مقابل العین امارات به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این تیم در گروه مرگ قرار گرفته است، گفت: روز اول که قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت همه گفتند گروه پرسپولیس گروه مرگ است اما این در حالی بود که از نظر من گروه ذوب‌آهن با حضور العین امارات که نایب قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا است و الاهلی عربستان گروه مرگ است.

آذری افزود: از لحاظ منابع مالی و امکانات نیز العین با ما قابل مقایسه نیست اما همانطور که در بازی رفت دیدید بازیکنان غیور ذوب‌آهن با ارائه یک بازی شرافتمند تا دقیقه 86 از العین یک بر صفر پیش بودند اما بر اساس حوادث بازی گل تساوی را دریافت و در نهایت یک امتیاز با ارزش کسب کردیم. برای بازی فردا می‌توانم قول مبارزه تا آخرین نفس را بدهم اما اینکه چه اتفافی در پایان بازی بیفتد به حوادث فوتبال مربوط می‌شود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به عنوان نماینده ایران با تمام وجود مبارزه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن در خصوص نقش هواداران این تیم در دیدار مقابل العین امارات گفت: مطمئن باشید هواداران ما فردا ورزشگاه فولاد شهر را پر خواهند کرد و با تشویق‌های خود نیروی مضاعفی به بچه‌های ما می‌دهند. هواداران باز هم مثل همیشه نشان خواهند داد در سخت‌ترین لحظات تیم خود را تنها نمی‌گذارند و از جوانان شایسته تیمشان حمایت کافی خواهند داشت. ما نیز امیدوار هستیم در شب عید مبعث با کسب پیروزی عیدی بزرگی به آنها بدهیم.

وی در خصوص برنامه این تیم برای مهار عمر عبدالرحمن، ستاره تیم العین امارات گفت: برانکو در چند روز گذشته حرف قشنگی زد که فوتبال با ستاره‌ها زیباتر می‌شود. در ذوب‌آهن نیز یک ستاره وجود دارد که آن تیم ذوب‌آهن است  و در العین امارات نیز یک ستاره انفرادی به نام عمر عبدالرحمن وجود دارد. امیدوارم ستاره تیمی ذوب‌آهن با یک نمایش جذاب و قشنگ مانند دیدار امارات موفق به مهار ستاره انفرادی العین شود. قطعا مجتبی حسینی تدابیر ویژه‌ای برای مهار عبدالرحمن خواهد داشت و مطمئن باشید در خانه با تمام توان برای این مهم تلاش می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۲۴۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.