۰

​خدمتی: بازی های کشورهای اسلامی مدال می گیریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
به گزارش عصر تعادل، نجمه خدمتی درباره آخرین وضعیت خود برای اعزام به بازی های کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان گفت: در وضعیت خوبی قرار دارم و حدود یک ماه در تمرینات تیم ملی حضور دارم.
دارنده نشان طلای تیراندازی تفنگ بادی 10متر بانوان در بازی ‌های آسیایی 2014گفت: در این دوره از بازی ها در دو بخش تفنگ بادی و سه وضعیت شرکت خواهد کرد و این رقابت ها در شرایط خاصی قرار دارد.
نخستین طلایی ایران در بازی های اینچون کره جنوبی درباره رقیبان تیم ملی تیراندازی ایران در باکو گفت: کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس که در این بخش شرکت دارند، اما تیم تیراندازی ایران قوی تر از آنها است.
دارنده نقره اینچئون 2014 در تفنگ بادی 10 متر تیمی زنان اضافه کرد اما این امکان وجود دارد که این کشورها بازیکن خارجی خریداری کرده باشند و ما باید تلاش کنیم تا قوی تر حاضر شویم.
خدمتی گفت: تمرینات تیم تا قبل از اعزام به باکو ادامه دارد و 18 اردیبهشت ماه راهی جمهوری آذربایجان می شویم.
وی اظهار داشت: تیم به لحاظ تجهیزات مشکلی ندارد و امیدواریم با دست پر به ایران بازگردیم.
چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 22اردیبهشت ماه در جمهوری آذربایجان آغاز و تا یکم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و کاروان 280نفره ایران در 19رشته ورزشی به این رقابت ها اعزام می شود.
در این رشته 12تیرانداز در دوبخش زنان و مردان با ترکیب نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، الهه احمدی، ‌نرجس امامقلی، گلنوش سبقت الهی، بهناز غلامی، هانیه رستمیان، پوریان نوروزیان، حسین باقری و مهدی احمدی، ‌وحید گل خندان و محمد احمدی اعزام می شوند.
کد مطلب : ۱۲۴۳۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.