۰

هشدار درباره مسافرکش های شخصی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶
به گزارش عصرتعادل، معاون اجتماعی خوزستان به افرادی که قصد تردد در شهرها را دارند توصیه کرد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای امنیت خود استفاده کنند.
 
 
سرهنگ علی قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار،گفت: زورگیری یا سرقت به عنف یكی از خشن ترین شگرد هایی است كه برخی از مجرمان برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل می شوند و بدین ترتیب امنیت جامعه را خدشه دار می كنند.

وی با بیان اینكه ارتكاب اینگونه جرائم علاوه بر بعد روانی موجب كاهش احساس امنیت در بین شهروندان می شود، تصریح كرد: پلیس نیز با عوامل اینگونه جرائم به شدت برخورد می كند.

سرهنگ قاسم پور رعایت نكات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان را موجب كاهش وقوع اینگونه جرائم دانست و بیان داشت: مردم در صورت امکان از سوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری كنند.

وی تصریح كرد: برخی از مجرمان تحت عنوان مسافربر با توجه به عدم آشنایی مسافران به محیط اطراف، آنها را به نقاط حاشیه ای شهر كشانده و به زور و تهدید وسایل آنها را به سرقت می برند.

سرهنگ قاسم پور افزود: گروهی دیگر از سارقان در پوشش مسافر با تعارف برخی مواد خوراكی خواب آور به مسافران آنها را بی هوش كرده و اقدام به سرقت اموال آنان می كنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان بر رعایت اصول حفاظتی، امنیتی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از این جرائم تأكید كرد.
کد مطلب : ۱۲۴۴۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.