۰

قالیباف: در بحران اقتصادی به سر می بریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲
به گزارش عصرتعادل، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که امروز به مازندران سفر کرده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: کسانی که باعث شکل گیری تروریزم شدند خودشان در آتش تروریست می‌سوزند، امروز شاهدیم آتش تروریزم دامن خود آنها را هم گرفته است.

وی افرود: امروز امنیت و نقش که قدرت بالای نظام جمهوری اسلامی در روابط منطقه ای ایجاد کرده جز به مظلومیت خون شهدا نبوده و نیست. امروز در یک بحران اقتصادی به سر می‌بریم که این چالش و بحران باعث ناراحتی و سرخوردگی مردم ما شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ما کشور فقیری نیستیم، کشوری هستیم که مجموعه نفت و گاز ما روی هم اولین کشور دنیاست، اظهار داشت: سرزمینی ثروتمند و مردمی ضعیف در حوزه اقتصاد هستیم.

وی تصریح کرد:‌ امروز همه در دنیا می‌دانند در بعد دفاعی، موشک‌های بسیار پیشرفته، تجهیزاتی که با تجهیزات قدرتمند اول دنیا رقابت می‌کند، در اختیار داریم، اگر نام پنج کشور را ببرند حتما ایران یکی از آنها است.
 
کد مطلب : ۱۲۴۴۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.