۰

بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
به گزارش عصر تعادل،آیین اختتامیه نخستین جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی شامگاه (یکشنبه)، سوم اردیبهشت با حضور سردار «محدرضا نقدی»، معاون فرهنگی سپاه سردار «محمدرضا غلامرضا آزادی» و «غلامرضا منتظری» در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد.
سردار محمدرضا نقدی در این جشنواره گفت: جا دارد هنرمندان در هم فرو ریختن رژیم جنایتکار و خون خوار امریکا را به گونه ای دلچسب برای ملت های تحت ظلم به تصویر بکشند.
 
وی با بیان اینکه هر چند به برکت انقلاب اسلامی ترس ملت های دنیا از رژیم چاقوکش امریکا ریخته اما این رژیم تلاش می کند که بگوید از من بترسید به همین دلیل به این طرف و آن طرف شلیک می کند اضافه کرد: این آقایی که رئیس جمهور امریکا شده فکر می کند با ژست سخنرانی می تواند مردم دنیا را بترساند او یادش رفته که خودش می گفت سرمایه امریکا را خرج جنگ کرده ایم ظرفیتی نداریم به همه دنیا بدهکاریم ولی امروز شاهدیم که این گونه عمل می کند در واقع امروز امریکا بدهی داخلی و خارجی زیادی دارد و حتی مردم انگلیس که بزرگترین متحد این کشور است طومار جمع می کنند و می گویند ترامپ به این کشور نیاید.
 
معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه ترامپ مردم دنیا را چه تصور کرده که می خواهد آنها را بترساند در حالی که این کشور توان جنگ با کشیدن جهان سوم امریکایی را ندارند و ارتشش در این چند سال در هیچ جنگی به پیروزی نرسیده اضافه کرد: با این ژست ها می خواهند جلوی پیشرفت کشورها را بگیرند در همین راستا می گویند کسانی باید از ایران سر کار بیایند که مردم را از خطر ما نجات دهد چون ما خطرناک هستیم و حالا هر کس که می خواهد باشد.
 
وی تصریح کرد: امریکای سال 2017 هزار مرتبه از امریکای سال 58 است که ما آنها را از لانه جاسوسی بیرون کردیم.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه امیدواریم هر کسی که از این دشمن پوشالی می ترسد ترسش بریزد و به صحنه بیاید تصریح کرد: باید نشان دهیم همان طور که مردم بی دفاع یمن با وجود تمام ائتلاف های منطقه و سلاح هایی که گرفته شد با پای برهنه در مقابل امریکا ایستادند این دشمن هم شکستی است و ان شالله به زودی خبرهای خوبی از فروپاشی رژیم مستبد امریکا خواهیم شنید.
 
معاون فرهنگی سپاه بیان کرد: امیدواریم هنرمندان بتوانند این صحنه ها را با پیام های جذاب برای غفلت زدگان، خواب ها، بیداری ملت های ستم دیده و به عرصه آوردن ظرفیت های ملت های تحت سلطه تبدیل کنند.
همچنین جعفری در نخستین جشنواره ملی تولیدات هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی که در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: ۱۷۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۳۹۵ اثر شامل ۹۵ اثر در بخش اصلی، ۶۹ اثر در بخش مستقل، ۵۶ اثر در بخش موشن گرافی، ۱۱۳ اثر در بخش بازی های رایانه ای و نرم افزار و ۶۲ اثر در بخش کمیت استریپ به بخش نهایی راه یافتند و در نهایت از ۲۴ اثر برگزیده تجلیل می شود.
 
وی با بیان اینکه با افتتاح  ۱۲ مرکز در کشور تعداد مراکز پویانمایی به ۲۷ اثر افزایش می یابد،اظهار کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت ها در سطح کشور است و می تواند زمینه رشد و شکوفایی آنها را در سطح ملی و بین المللی فراهم کند.


در بخش بهترین بازی رایانه‌ای عماد رحمانی بخاطر  اثر «ایران ۵۷»، صادق جبلی بخاطر «شاهین» در بخش بازی رایانه‌ای، حمید افسری در بخش بهترین نرم‌افزار تلفن همراه بخاطر اثر «نردان ماندگار»، سید محمدرضا خردمندان در بخش بهترین پویانمایی بخش مستقل بخاطر «آنتراکت» و حامد قاسمی بخاطر «روزگار حمید» در بخش پویش نگاری برگزیده شدند.


اثر با نگاه ویژه بسیج به خاطر «گردان تک نفره» به علیرضا فتاحی رسید. عبدالحمید سبیعی بهترین اثر با نگاه ویژه مدافعان حرم را برای اثر «قصه بابا» دریافت کرد.


همچنین از علی نور اسکویی کارگردان انیمیشن «دروازه های بهشت» تنها اثر راه یافته به جشنواره فیلم فجر نیز تقدیر به عمل آمد.


همچنین از خانواده «غضنفر رکن آبادی» شهید فاجعه منا، «مصطفی صدر زاده» شهید مدافع حرم «علیرضا ستاری» شهید فتنه ۸۸ و «بهنام میرزا خانی» شهید آتشنشان تجلیل به عمل آمد.
کد مطلب : ۱۲۴۴۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.