۰

با این صفحه کلیدها مچ درد نمی گیرید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳
به گزارش عصرتعادل، اگر جزء افرادی هستید که به علت استفاده مداوم از صفحه کلید رایانه و تایپ کردن دچار مچ درد و دست درد شده اید باید حتما از صفحه کلیدهای بهتری استفاده کنید.
 
 با این صفحه کلیدها مچ درد نمی گیرید
 
 
به نقل از دیجیتال ترندز، امروزه با عرضه صفحه کلیدهای ارگونومیک و سازگار با بدن انسان می توان از مشکلات ناشی از استفاده مداوم از رایانه ها کاست و جلوی آسیب رسیدن به بدن و به خصوص مچ های دست را گرفت.

یکی از صفحه کلیدهایی که به این منظور روانه بازار شده، Sculpt Ergo مایکروسافت است که اگر چه ظاهر عجیب و غریبی دارد، اما مزیت مهم آن سازگاری با وضعیت قرارگیری بازوی انسان است. زاویه دار بودن این صفحه کلید باعث می شود که محصول مذکور کاملا با زاویه طبیعی دست انسان سازگاری داشته باشد و خمیدگی های دکمه های آن نیز به این سازگاری کمک می کند.

یک صفحه کلید مناسب دیگر موجود در بازار Logitech K۳۵۰ است که از مزیت طراحی خمیده شیوه چینش دکمه ها بهره می برد. این طراحی خمیده و اریب و فراز و فرود دکمه ها با شرایط دستان انسان سازگاری دارد. یکی دیگر از مزایای این صفحه کلید بی سیم بودن آن است که جابجایی آن را در ادارات تسهیل می کند. استحکام این صفحه کلید هم از جمله مزایای آن محسوب می شود.

پیشنهاد دیگر در این زمینه Kinesis Freestyle۲  است. این صفحه کلید دوتکه ای سازگار با مک و ویندوز دستها را برای تایپ کردن کاملا آزاد می گذارد و بی سیم بودن از جمله دیگر مزایای آن محسوب می شود.
کد مطلب : ۱۲۴۵۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.