۰

حیدری: بازیکنان ما پخته شده‌اند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲
به گزارش عصر تعادل، خسرو حیدری در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی امارات اظهار داشت: ما بازی رفت را به این تیم واگذار کردیم اما اولین بازی آسیایی بود و خیلی از بازیکنان جوان ما تجربه بازی در آسیا را نداشتند اما اکنون که در صدر جدول حضور داریم و بازیکنان پخته‌تر شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه دیدار مقابل الاهلی مهم است، تصریح کرد: این دیدار کمتر از بازی با السد قطر نیست و امیدوارم با حضور هواداران بتوانیم الاهلی را شکست دهیم. فکر می‌کنم اگر فردا الاهلی را شکست دهیم حتما به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه به عنوان کاپیتان تیم چه صحبتی با بازیکنان جوان انجام دادید که برای بازی فردا مقابل الاهلی آماده باشند، گفت: همانطور که گفتم وقتی وارد بازی‌های لیگ قهرمانان شدیم، یکسری از بازیکنان ما در آسیا بازی نکرده بودند، الان چند بازی انجام شده و شرایط را می‌دانند. ما در شرایطی قرار داریم که شانس صعود داریم اما تیم الاهلی این شانس را ندارد و آن هم وجود هوادار است. در بازی با السد از سوی هواداران نیروی مضاعفی به بازیکنان وارد شد و خودم مطمئن بودم با حضور آن همه هوادار السد را می‌بریم، زمانی که پشت ضربه پنالتی قرار گرفتم به هواداران که نگاه کردم انرژی زیادی گرفتم.

وی در پایان عنوان کرد: فردا نیز هواداران می‌توانند به ما کمک کنند، الاهلی تیم بسیار خطرناکی است و در بازی بیرون از خانه هم نتیجه می‌گیرد. این تیم تیم و مربی حرفه‌ای دارد و باید مقابل آنها هوشمندانه بازی کنیم تا به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم.
کد مطلب : ۱۲۴۵۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.