۰

پارس جنوبی به لیگ برتر فوتبال صعود کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با پیروزی مقابل استقلال اهواز قهرمانی‌اش را در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی کرد.
 
 تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت 17 امروز (دوشنبه)  در چارچوب هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم انتهای جدولی استقلال اهواز بود که در پایان این دیدار تیم پارس جنوبی موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسد.
 
برای پارس در این بازی احسان تأییدی (35) و مجتبی لطفی (44) گلزنی کردند و تنها گل تیم استقلال اهواز را پدرام اردلانی در دقیقه 39 به ثمر رساند.
 
شاگردان تارتار با پیروزی در این بازی 62 امتیازی شدند و در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات  قهرمانی خود را در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی کردند. این تیم همچنین با قهرمانی در لیگ دسته اول به عنوان اولین تیم جواز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز به دست آورد. تیم پارس در 33 هفته گذشته تنها 12 گل دریافت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاع داشت. همچنین این تیم با قبول سه شکست کمترین باخت را هم در لیگ دسته اول متحمل شد.
 
استان بوشهر پس از فصل 91-90 که تیم شاهین به عنوان نماینده این شهر در لیگ برتر حضور داشت دیگر تیمی را در سطح اول فوتبال کشور نداشته اشت.
 
با توجه به نتایج امروز، سرنوشت دیگر تیم صعود کننده به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد و باید دید از بین سه تیم سپیدرود رشت، ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان کدامیک جواز صعود به لیگ را بدست خواهند آورد.
کد مطلب : ۱۲۴۶۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.