۰

برانکو: به نتیجه دیدار الریان - الهلال کاری نداریم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶
به گزارش عصرتعادل، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الهلال عربستان ابراز رضایت کرد و گفت که هنوز برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند.
 
 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز از شاگردانم تشکر می‌کنم. من پیش از برگزاری بازی هم گفته بودم، دیدار مقابل الهلال عربستان خیلی دشوار است.
 
در اکثر دقایق بازی توپ را در اختیار داشتیم
 
وی در ادامه افزود: تأکید داشتم به اینکه ما با یکی از بهترین‌های آسیایی بازی داریم و بازی راحتی نخواهیم داشت، اما دیدید ما در اکثر دقایق بازی توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. ما چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که متأسفانه یا آنها را از دست دادیم و یا دروازه‌بان حریف اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.
 
روی کاغذ شانس داریم
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد:  با نتیجه‌ای که تا الان در بازی الریان - الوحده اتفاق افتاده است، ما روی کاغذ شانس داریم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران که قطعاً روز باشکوهی را رقم خواهند زد الوحده را شکست داده و راهی مرحله حذفی خواهیم شد.
 
کاری به نتیجه دیدار الریان - الهلال نداریم
 
برانکو در پاسخ به این سؤال که دیدار الریان - الهلال می‌تواند برای پرسپولیس سرنوشت‌ساز باشد، اظهار داشت: ما به نتیجه آن بازی کاری نداریم و کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم تا بازی برابر الوحده را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.
کد مطلب : ۱۲۴۶۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.