۰

حضور ایران در لیگ جهانی والیبال تضمین شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
به گزارش عصر تعادل، فدراسیون جهانی والیبال در راستای تغییرات عمده در لیگ جهانی، حضور ۱۲ کشور از جمله ایران را در هفت سال آینده سطح یک این مسابقات تضمین کرد.
 
 
لیگ جهانی والیبال در سال ۱۹۹۰ به عنوان بخشی از یک برنامهٔ بازاریابی در این رشته ورزشی راه‌اندازی شد تا نشان متمایزی از فعالیت‌های فدراسیون جهانی در اواخر قرن بیستم باشد.فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری بیست و نهمین دوره این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۸ تغییرات عمده ای لحاظ کرده که برگزاری سطح یک این رقابتها با حضور ۱۶ تیم در دو گروه مردان و زنان از جمله این تغییرات است.

بر اساس دستورالعمل جدید ۱۲ کشور از این تعداد، حضورشان در هفت سال آینده تضمین شده و چهار کشور دیگر که برای سال ۲۰۱۸ انتخاب شدند، احتمال تغییر بر اساس عملکرد در هر سال خواهند داشت.

در رقابت های لیگ جهانی جدید والیبال و در گروه مردان تیم های برزیل، ایران، چین، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین حضورشان در این رقابتها برای هفت سال آینده از سوی فدراسیون جهانی تضمین شده و تیم های استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان در رقابت‌های ۲۰۱۸ شرکت می کنند و در گروهِ چهار تیم متغیر این رقابت‌ها هستند.

همچنین در مسابقات گروه زنان نیز که از سال ۲۰۱۸ تغییر نام خواهد داد و همانند مسابقات مردان با نام «لیگ جهانی جدید والیبال» پیگیری خواهد شد، تیم های برزیل، ایتالیا، آمریکا، چین، صربستان، کره جنوبی، هلند، تایلند، آلمان، ترکیه، ژاپن و روسیه تضمین هفت ساله برای حضور دارند. ضمن آنکه تیم های آرژانتین، جمهوری چک، بلژیک و لهستان در گروه متغیرها قرار می گیرند.

امکان برنامه ریزی بلند مدت کشورها برای بازاریابی و جذب حامیان مالی یکی از دلایل فدراسیون جهانی والیبال برای این تصمیم است.
کد مطلب : ۱۲۴۶۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.