۰

خطر حمله شیمیایی تروریست ها به دمشق بالاست

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
به گزارش عصر تعادل،یک مقام ارشد روسی در وزارت خارجه اعلام کرد: مسکو احتمال حملات شیمیایی ساختگی گروه‌های تروریستی در روز و هفته‌های آینده در حومه دمشق را رد نمی‌کند.
 
 
 یک مقام ارشد روسی در وزارت خارجه اعلام کرد: مسکو  احتمال  حملات شیمیایی ساختگی گروه‌های تروریستی در روز و هفته‌های آینده در حومه دمشق را رد نمی‌کند.

«میخائیل اولیانوف» مدیر بخش کنترل تسلیحات و منع گسترش هسته‌ای در وزارت خارجه روسیه در گفتگو با «تاس» تصریح کرد: بزرگترین تهدید کنونی در بحران سوریه این است که گروه‌های تروریستی هیچ‌گونه ابایی از استفاده از سلاح شیمایی در سوریه ندارند چرا که در صورت هرگونه حمله شیمیایی کشورهای غربی به سرعت دولت و ارتش سوریه را متهم اصلی معرفی می‌کنند.

وی ضمن هشدار نسبت به حملات شیمیایی گروه‌های تروریستی در حومه دمشق افزود: ما دیگر به خوبی با این نمایش آشنایی داریم، پس از حمله شیمیایی بدون هیچ گونه تحقیقی دولت سوریه مجرم اصلی شناخته می‌شود و فشارها علیه دمشق افزایش می‌یابد.

این مقام روسی همچنین اظهار کرد: سیاست کشورهای غربی در سوریه دربرگیرنده چنین حوادثی (حمله شیمیایی) است که در پی آن حمله هوایی و استفاده از زور نیز خواهد آمد.
کد مطلب : ۱۲۴۷۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.