۰

حدادی‌فر: با این شرایط در ذوب نمی‌مانم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
به گزارش عصر تعادل، فصل شانزدهم برای قاسم حدادی‌فر اصلا خوب نبود. او علاوه بر مصدومیت‌های طولانی‌مدتی که پشت سر گذاشت ظاهرا با مشکلاتی مواجه شده که شاید همین مساله تصمیم به ماندن او در ذوب‌آهن را تغییر دهد. حدادی‌فر در بازی‌های اخیر ذوب‌آهن به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و اتفاقا هم خوب کار کرد که همین موضوع باعث شد خیلی‌ها تصور کنند او آماده بازی با العین امارات می‌شود اما کاپیتان ذوب‌آهن حتی در لیست 18 نفره تیمش هم نبود و از روی سکو شاهد شکست تیمش بود. قاسم حدادی‌فر هافبک باتجربه ذوب‌آهن در مورد این شکست 3 بر صفر، شرایط تیمش، آینده‌اش و... توضیح می‌دهد.

باخت بدی مقابل العین امارات آوردید. چطور شد که باختید؟

 بله، بازی با العین امارات خیلی حساس بود. اتفاقا بازی قشنگی هم از آب در آمد اما العین خیلی حرفه‌ای کار کرد و توانست از موقعیت‌هایش استفاده بهتری ببرد که در نهایت هم به پیروزی رسید. البته ما هم در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از آنها خوب استفاده نکردیم.

وقتی ذوب‌آهن در امارات از العین یک امتیاز گرفت، تصور می‌شد در بازی برگشت هم حداقل همین تک امتیاز را بگیرد اما اینطور نشد...

 در این بازی ذوب‌آهن واقعا سرتر از حریف بود و حتی موقعیت‌های خیلی خوبی برای زدن گل به دست آورد اما العین حرفه‌ای و منطقی کار کرد و 3 امتیاز بازی را به دست آورد.

بعد از اینکه گل اول را خوردید، یک پنالتی نصیب تیم‌تان شد که جری بنگستون پشت توپ رفت و آن را خراب کرد. فکر می‌کنید اگر این پنالتی گل می‌شد، در نهایت چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟

 این اتفاق طبیعی است که بازیکنی بعضی وقت‌ها پنالتی خراب کند. بنگستون هم در این مدت پنالتی‌های حساس و خوبی را گل کرده بود اما در بازی با العین شانس نیاورد. به هر حال اگر پنالتی گل می‌شد شاید شرایط بازی فرق می‌کرد اما ما بعد از این پنالتی هم موقعیت گل زیاد داشتیم که منجر به گل نشد. اگر نیمی از این موقعیت‌ها گل می‌شد ما با اختلاف می‌توانستیم العین را شکست دهیم اما اینطور نشد.

به هر حال با این باخت، کارتان برای صعود سخت شده و به اما و اگر کشیده...

 نه، اینطور نیست. ما اگر الاهلی عربستان را ببریم صددرصد می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

اما این بازی در اصفهان نیست و کار را برایتان سخت می‌کند...

 بله، بازی در قطر است که اگر بخواهیم صعود کنیم به این مسائل نباید فکر کنیم. ما باید از فرصت استفاده کنیم و حریف را شکست بدهیم تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

شما در چند بازی قبلی لیگ برتر به میدان رفتید که اگرچه به طور کامل نبوده اما این ذهنیت را به وجود آورده بود که دارید آماده بازی با العین می‌شوید. چطور شد در این بازی حساس به میدان نرفتید؟

 وا... تصمیم مربی است. شرایط من هم خیلی خوب است و کاملا آماده هستم اما به هر حال تصمیم با مربیان و مسوولیت آن هم به عهده خودشان است.

به نظر می‌رسد دیگر آن اتحاد لازم در بین ذوبی‌ها وجود ندارد. درست است؟

 نه، غیرممکن است. اتفاقا بچه‌ها خیلی خوب با هم متحد هستند اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد این حرف و حدیث‌ها به وجود می‌آید.

البته این مسائل قبل از بازی‌تان با العین هم به گوش می‌رسید...

 نه، خدا را شکر همه چیز خوب است و بچه‌ها همدل و متحد هستند.

در مدت اخیر صحبت‌هایی هم در مورد پیشنهاد استقلال به شما شنیده می‌شد. اینکه در فهرست علیرضا منصوریان برای فصل بعد هستید، تا الان مذاکره‌ای در این مورد داشتید؟

 وا... هنوز هیچ مذاکره‌ای نشده و آخر فصل باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. پایان فصل من هم بازیکن آزاد هستم و می‌توانم به راحتی در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم.

قبلا گفته بودید تحت هیچ شرایطی قصد ندارید از ذوب‌آهن جدا شوید الان هم همین نظر را دارید؟

 باید ببینم شرایط چه طور پیش می‌رود. با این شرایط نمی‌مانم.

یعنی اگر تیم‌تان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند می‌مانید؟

 اصلا به لیگ قهرمانان آسیا ارتباط ندارد. اگر همین شرایط باشد جدا می‌شوم.

منطورتان از این شرایط چه چیزی است؟

 آخر فصل می‌گویم. الان شرایط تیم خیلی حساس است که نمی‌خواهم مشکلی برای نتایج‌مان به وجود بیاید. امیدوارم نتایج لازم را بگیریم. بعد از آن صحبت‌های لازم را انجام می‌دهم.
کد مطلب : ۱۲۴۸۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.