۰

انتقاد شدید هواداران پرسپولیس از برانکو

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
به گزارش عصر تعادل، برانکو ایوانکویچ در شبکه‌های اجتماعی از سوی طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. وی متهم است که نمی‌تواند به درستی از تعویض‌هایش استفاده کند و این امر، نه‌تنها بازیکنان را خسته می‌کند بلکه تمرکز تیمی را هم از بین می‌برد.

برانکو در گذشته وقتی با چنین انتقادی مواجه می‌شد، اعلام می‌کرد که «من سرمربی و تصمیم‌گیرنده اصلی هستم و اجازه نمی‌دهم کسی در کارم دخالت کند. مطمئن باشید بهترین تصمیم را می‌گیرم چون انتخاب‌های من، سرنوشتم را می‌سازد و طبیعی است مسئولیت بیشتری داشته باشم.»

دوشنبه پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت. در حالی که سرخ‌پوشان پایتخت به شدت نیاز به پیروزی داشتند اما برانکو ایوانکوویچ در حالی که بازیکنانی مانند سامان نریمان‌جهان، شهاب کرمی و رضا کرملاچعب را روی نیمکت داشت، تنها در دقیقه 90 دست به تعویض زد و احسان علوان‌زاده را به زمین فرستاد که اصلاً فرصت پیدا نکرد حرکتی انجام دهد.

باید دید حالا که انتقاد از این مربی بالا گرفته و منتقدانش اعتقاد دارند برانکو برخلاف لیگ داخلی، در سطح آسیا حرفی برای گفتن ندارد، شرایط برای او و تیمش چگونه پیش خواهد رفت.
کد مطلب : ۱۲۴۹۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.