۰

ماهینی: وعده‌ی ما جشن صدهزار نفره‌ی صعود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
به گزارش عصر تعادل، حسینی ماهینی که در غیاب سیدجلال حسینی با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر الهلال عربستان قرار گرفت، در نهایت توانست به یک تساوی ارزشمند مقابل حریف قدرتمند دست یابند و اگر خوش شانس بودند کسب پیروزی هم دور از دسترس نبود.

مدافع چپ سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار برابر الهلال گفت: دیدار سختی برای هر دو تیم بود و البته ما توانستیم این جدال را برای آنها سخت‌تر کنیم. ما قهرمان ایران بودیم و به هیچ عنوان نمی‌خواستیم برابر رقیب قدرتمندمان کم بیاوریم و انگیزه زیادی داشتیم تا با پیروزی در این جدال شانس صعودمان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: الهلال کاملا تحت تاثیر بازی ما قرار گرفته بود و شرایط سختی برای آنها رقم خورده بود. یک روز فوق العاده برای همه ما بود و البته بدشانس بودیم که توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد. بازیکنان الهلال بعد از بازی نیز بارها به تمجید از عملکرد ما پرداختند. علیرغم تمام فشارهایی که پیش از بازی روی ما بود و شانس ما را کم متصور می‌شدند ما با انگیزه این اتفاق به دنبال اثبات خودمان بودیم و کاملا هم طبق آمار و کیفیت بازی این مساله را به اثبات رساندیم.

ماهینی درباره غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی و تاثیر آن روی عملکرد تیم گفت: مسلما نبود این دو بازیکن تاثیرگذار بود و نمی‌توان نقش آنها را کتمان کرد. اما ما یک تیم هستیم و بارها نشان دادیم که هدف بزرگتر از همه ماست و برای رسیدن به آن 11 نفر داخل زمین و بازیکنان نیمکت‌نشین، کادرفنی، مدیریت، تدارکات و پزشکی تلاش می‌کنند. هواداران هم همیشه در این باشگاه نقش اول را داشته‌اند و پایدار و وفادار بوده‌اند و مهمترین انگیزه برای ما را آنها شکل دادند تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. ما تیمی یکدست بودیم که هم در دفاع و هم در حمله توانستیم برتر از رقیب کار کنیم. باور کنید بازی برابر الهلال اصلا آسان نیست و شما شرایط آنها را در دور بعد هم خواهید دید و مسلما یکی از شانس‌های حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا در این فصل هستند. با این حال ما بدشانس بودیم و می‌توانستیم شرایط گروه را تغییر دهیم. اگر آن گل دقایق پایانی را در دیدار رفت نمی‌خوردیم یا بازی با الریان از موقعیت‌های مان سود می‌بردیم و همچنین این بازی، اکنون شرایط متفاوت بود. ما واقعا در آسیا بدشانس هستیم اما همچنان بهترین بازی را به نمایش گذاشته‌ایم.

کاپیتان پرسپولیس در جدال برابر الهلال در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی حریف روی علیپور گفت: بعد از بازی هایلایت را دیدم و به نظرم پنالتی درست بود. همانطور که در دیدار برابر الریان نیز پنالتی ما را نگرفتند. اما اکنون هیچ فایده‌ای ندارد و ما یک بازی داریم که باید در آن برنده شویم و در انتظار صعود باشیم.

ماهینی در خصوص اینکه تقابل الریان و الهلال می‌تواند شانس صعود این تیم را کاهش دهد نیز گفت: اصلا به این مساله فکر نمی‌کنیم. الهلال تیمی قدرتمند است که برای رسیدن به مرحله بعد به عنوان صدرنشین تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. لخویا اکنون به تیم عنوان تیم اول صعود کرده و تیم قدرتمندتری محسوب می‌شود و این اتفاق باعث خواهد شد تا آنها به دنبال تقابل با تیم دوم باشند و حداقل برای تساوی به میدان بروند. ما باید الوحده را شکست دهیم تا صعود کنیم. این چیزی است که اکنون در ذهن ما وجود دارد و به هیچ اتفاق دیگری کار نداریم. مطمئن باشید در استادیوم آزادی و با حضور یکصدهزار هوادار جشن صعود خواهیم گرفت تا فصل برای ما زیباتر شود.

وی ادامه داد: هواداران در هفته پایانی مرحله گروهی نقش پررنگی خواهند داشت. آنها در طول فصل بزرگترین دلگرمی ما بوده‌اند و این مساله را در طول سالیان اخیر نشان داده‌اند که وفادارترین عضو باشگاه هستند. پشت ما به حضور هواداران گرم است و در برابر الوحده نیز با حضور یکصدهزار نفره آنها جشن صعود خواهیم گرفت.

ماهینی درباره بازی در پست مدافع چپ نیز گفت: در دیدارهای اخیر به ثبات در بازی در سمت چپ رسیده‌ام و این مساله باعث شده تا اکنون تمرکز بیشتری داشته باشم و به هماهنگی برسم. آقای برانکو در پایان بازی برابر الهلال از عملکردم راضی بود و بچه‌های تیم نیز گفتند روز خوبی داشتم. در این بازی هر دو سمت زمین ما تلاش خوبی برای شرکت در حملات داشتند و هم صادق و هم من بارها به خط دفاعی حریف زدیم و خواسته سرمربی را برآورده کردیم.

ماهینی درباره دو بازی باقیمانده تیم و انگیزه‌های شخصی گفت: ما تصمیم گرفتیم رکورد بزنیم. درست است که قهرمان شدیم اما چیزهای خاطره انگیزی باقی مانده که برای آنها تلاش خواهیم کرد. ما به دنبال یک رکورد جاودانه هستیم و با این انگیزه پا به دو مسابقه بعدی خواهیم گذاشت. برابر ذوب نیز این مساله تداوم خواهد داشت و ما باید جبران شکست دور رفت را نیز داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۲۴۹۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.