۰

فیلم انتخاباتی روحانی را کارگردان شناخته شده نمی‌سازد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵
به گزارش عصرتعادل، با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بحث ساخت مستندهای انتخاباتی نامزدهای ریاست به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود. تا کنون فقط نام سازندگان مستند انتخاباتی ابراهیم رییسی اعلام شده است. امروز حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی اعلام کرد که کارگردان شناخته شده‌ای مستند انتخاباتی رییس دولت یازدهم را نخواهد ساخت و یک گروه دو مستند انتخاباتی حسن روحانی را آماده خواهند کرد.

با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، نام سینماگران شناخته شده‌ای به عنوان کارگردانان فیلم‌های انتخاباتی نامزدهای مختلف شنیده می‌شد.
 
فیلم انتخاباتی حسن روحانی را کارگردان شناخته شده نمی‌سازد

در ابتدا نام محمد حسین مهدویان و بهروز شعیبی به عنوان کارگردانان مستند انتخاباتی محمد باقر قالیباف در برخی رسانه ها مطرح شد. اما سید محمود رضوی در صفحه توییتر خود این موضوع را تکذیب کرد و نوشت که کارگردانان «ماجرای نیمروز» و «سیانور» مستند انتخاباتی قالیباف را نخواهند ساخت. پس از انتشار این توییت ، مجددا برخی رسانه‌های مدعی شدند که خود سید محمود رضوی مستند تبلیغاتی محمد باقر قالیباف را خواهد ساخت. البته این تهیه کننده در گفت‌وگو با آی سینما ساخت مستند تبلیغاتی قالیباف توسط خودش را تایید یا تکذیب نکرد.

روز گذشته برخی رسانه‌ها از رضا میرکریمی کارگردان «یه حبه قند» و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان کارگردان مستند انتخاباتی حسن روحانی یاد کردند اما میر کریمی با تکذیب این خبر عنوان کرد که مثل هر ایرانی تنها به پای صندوق‌های رای خواهد رفت برای هیچ نامزدی فیلم تبلیغاتی نمی‌سازد.

امروز حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی در گفت‌وگو با ما، در پاسخ به این پرسش که چه کسی مستند انتخاباتی رییس دولت یازدهم را خواهد ساخت، گفت:«سراغ کارگردان شناخته‌شده‌ای نرفتیم. چون نوع کار ایجاب می‌کرد که فیلم از سوی افراد مختلف و به شکل گروهی کارگردانی و ساخته شود».

مشاور فرهنگی دکتر روحانی درباره رویکرد مستندهای تبلیغاتی رئیس‌جمهور عنوان کرد: «در این مسیر هدف این است که دستاوردهای دولت در چهار سال گذشته تبیین و همین‌طور به آینده ایران پرداخته شود.»

اما شاید بسیاری از مردم منتظر هستند که حسن روحانی در مناظره‌ها و یا مستندهای انتخاباتی خود همچون سال 92 پاسخ بسیار تندی به منتقدان سیاست‌های خود بدهد. حسام الدین آشنا درباره رویکرد رییس جمهور در پاسخ به منتقدانش در مستند‌های انتخاباتی خود، ‌گفت: «آقای روحانی تمایلی ندارند که به دیگران درباره چنین سوالاتی پاسخ دهند، بلکه در فیلم‌هایشان هدف و وظیفه خود می‌دانند که امنیت و تداوم آرامش مردم ایران را پاس دارند و حفظ کنند.»
کد مطلب : ۱۲۴۹۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.