۰

روسیه تروریستی بودن حزب الله را رد کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۷
به گزارش عصر تعادل، وزیرامورخارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران و حزب الله با دعوت مقام های سوریه در این کشور حضور دارند.
 
 
پایگاه خبری رادیو روسی اسپوتنیک نوشت: لاوروف گفت که ما حزب الله را سازمانی تروریستی نمی دانیم. آنها نیز همانند سایر نیروهای حاضر در سوریه و نیروهای روسیه، به درخواست مقامات سوریه در این کشور حضور دارند.
 
 
وی همچنین افزود: ما از مواضع عربستان سعودی و اینکه روش های ما متفاوت است، آگاهی داریم، اما برای حل وفصل بحران سوریه لازم است همه بدون استثنا از جمله نیروها و احزابی که بر این کشور تاثیرگذارند، با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند.
 
 
وزیر امور خارجه روسیه دوم اردیبهشت ماه نیز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد کشورهای غربی به مبارزه واقعی با گروههای تروریستی در سوریه، گفت: مسکو، تهران و حزب الله حامی دمشق برای مبارزه با تروریسم هستند.
 
 
لاوروف افزود که ارتش سوریه با حمایت نیروی هوافضای روسیه، مستشاری نظامی ایران و اعضای جنبش حزب الله لبنان بنا به درخواست دمشق به مبارزه با تروریسم ضدسوری کمک می کنند.
 
 
اجرای راهبرد چند کشور غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا که در برگیرنده سرنگونی حکومت بشار اسد در طول شش ماه بود، هر چند شکست خورد، ولی حمایت های اطلاعاتی، مالی و تسلیحانی از دهها گروه تروریستی که همچنان ادامه دارد، سوریه را در حدود شش سال گذشته به ویرانی کشانده، جان دهها هزار غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان را گرفته، میلیون ها آواره برجای گذاشته و از سوی دیگر، دامنه این فجایع عراق را نیز در بحران فرو برده است.
کد مطلب : ۱۲۵۰۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.