۰

5 ستاره سرخابی؛ چرا تمدید نمی کنند؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۳
به گزارش عصر تعادل، ادامه حضور چهار بازیکن تیم های استقلال و پرسپولیس، مهمترین دغدغه مسئولان این دو تیم را پیش از ورود به بازار نقل و انتقالات را تشکیل می دهد، بازیکنانی که هنوز اظهارنظر صریحی در رابطه با ادامه حضور خود نداشته اند.
 
 در حالی که مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال انجام برنامه ریزی های خود برای ورود به بازار نقل و انتقالات هستند هنوز تکلیف چهار بازیکن خود را مشخص نکردند، بازیکنانی که با پایان لیگ شانزدهم، قراردادشان با این تیم ها به اتمام می رسد و هنوز در رابطه با ادامه حضور خود در این تیم ها تصمیمی نگرفته اند.
 
کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، امید ابراهیمی و کاوه رضایی به همراه وریا غفوری چهار ستاره ای هستند که نقش غیرقابل انکاری در نتایج کسب شده دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ شانزدهم داشته اند، بازیکنانی که هنوز در رابطه با ادامه حضور خود در جمع سرخابی های پایتخت اظهارنظر صریحی نداشته اند. امید ابراهیمی سه فصل، کمال کامیابی نیا دو فصل، کاوه رضایی یک فصل و سروش رفیعی نیم فصل سابقه حضور در جمع بازیکنان این دو تیم را دارند و با پیراهن سرخابی های پایتخت در لیگ حضور پیدا کردند.درباره وریا غفوری هم موضوع کمی متفاوت است اما او هم ممکن است در راه جدایی از استقلال باشد .
 
این ابهام در ادامه حضور این بازیکنان، در حالی اتفاق می افتد که مدیران دو تیم از مدت ها پیش به فکر حضور پرقدرت در بازار نقل و انتقالات بودند و برنامه ریزی های لازم را در این باره انجام داده اند اما پر واضح است که آنها اصلی ترین سیاست خود را بر حفظ ستاره ها گذاشته اند. ستاره هایی که تعیین تکلیف خود را برای ادامه حضور در این باشگاه ها به پایان رقابت های لیگ موکول کرده اند.
 
در میان دو تیم بزرگ پایتخت، پرسپولیسی ها خیلی زودتر از رقیب خود به فکر تمدید قرارداد با ستاره ها افتادند و البته توانستند به نتایج مثبتی نیز دست پیدا کنند اما پس از نگاه به نام بازیکنان این تیم، ادامه حضور نام های سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا در لیست این تیم با ابهام روبرو است، در طرف مقابل استقلالی ها نیز در رابطه با ادامه حضور امید ابراهیمی و کاوه رضایی هنوز نتوانسته اند به برداشت مثبتی برسند. این چهار بازیکن نیز تاکنون به اظهارنظر صریحی در رابطه با آینده خود نپرداخته اند، پس از پایان دیدار تیم های استقلال و الاهلی، هم کاوه رضایی و هم امید ابراهیمی در جواب خبرنگارانی که در رابطه با ادامه حضور آنها در تیم استقلال پرسیده بودند پاسخ سربالایی دادند و هر دو بازیکن به دنبال بدون جواب گذاشتن این سوال بودند و تعیین تکلیف نهایی را در این رابطه به انتهای فصل موکول کردند. ظاهرا اولین مسئله برای ادامه همکاری مشکلات بی پایان مالی است و بعد امید به پیشرفت ، به خصوص برای جوان تر های این جمع .
 
این که از بین سروش و کاوه و کمال و امید کدام سال آینده را در یک لیگ خارجی یا حتی در یک باشگاه دیگر سپری کنند ، مشخص نیست اما همانطور که منصوریان و البته برانکو می گویند اولویت دو باشگاه حفظ این ستاره هاست .
کد مطلب : ۱۲۵۰۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.