۰

صعود ایران به نیمه نهایی هاکی سالنی آسیا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۵
به گزارش عصر تعادل، ملی‌پوشان هاکی سالنی ایران در سومین بازی خود از سری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به برتری رسیدند و به نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافتند.
 
 تیم ملی هاکی سالنی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، تیم ملی عمان را با حساب ۱۰ بر سه مغلوب کرد.
 
ملی‌پوشان هاکی ایران پیش از این قطر و مالزی را نیز از پیش‌رو برداشتند و با کسب ۹ امتیاز و به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تا با بالا آمدن سایر تیم‌ها فردا در نیمه نهایی حضور یابند.
 
هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا با حضور هشت تیم در دو گروه از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه به میزبانی دوحه قطر در حال برگزاری است.
ملی‌پوشان هاکی ایران در گروه A با تیم‌های ملی مالزی، عمان و قطر (میزبان مسابقات) هم‌گروه بودند و تیم‌های ملی قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و تایلند نیز در دیگر گروه رقابت کردند.
 
این دوره از مسابقات، انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ آلمان است که تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی را به‌دست می‌آورند.
 تیم ملی هاکی کشورمان شش دوره قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است.
 
یعقوب بهرامی، امیراروئی، نیماحیدری، بهنام سعدی، حمیدنورانیان، عباس اروئی، محسن بهلولی، سید محمد قریشی، نوید طاهری‌راد، علیرضاچزانی شراهی، بهداد بیرانوند، وحید صمدی اسامی ملی پوشان هاکی سالنی ایران است و اسفندیار صفایی به عنوان سرمربی، ابوالفضل یوسفی و مسعود بهلولی به عنوان مربی، حمیدرضا بخارایی، هادی شریعتی به عنوان سرپرست این تیم را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.
کد مطلب : ۱۲۵۰۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.