۰

راشفورد: هنوز هم مادرم را در خانه عاصی می‌کنم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۱
به گزارش عصر تعادل، مارکوس راشفورد، پدیده باشگاه منچستریونایتد در سال گذشته بود و در فصل جاری نیز به پیشرفت خود ادامه داده است.
 
 راشفورد اولین بار در لیگ اروپا مقابل میتیلند به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند تا نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. او حتی به تیم ملی انگلیس برای یورو 2016 نیز دعوت شد و در فصل جاری به یکی از بازیکنان مهم شیاطین سرخ بدل شده است.
 
راشفورد: هنوز هم مادرم را در خانه عاصی می‌کنم
 
راشفورد که به تازگی 19 ساله شده، اعتراف کرد که هنوز هم در خانه فوتبال بازی می کند و حتی باعث شکسته شدن برخی وسایل می شود:« بله، هنوز هم در خانه فوتبال بازی می کنم و مادرم نیز همیشه سرم داد می زند. او به خاطر این مساله از دست من عاصی است.
این کاری است که همیشه می کنم، دوست دارم همیشه فوتبال بازی کنم. چرا باید چیزی را تغییر دهم؟ من صد درصد خودم را فوتبالیستی خیابانی می بینم. وقتی بچه بودم هرجا که می شد فوتبال بازی می کردم. بارها شده بود وقتی مدرسه بسته بود در خیابان کنار مدرسه بازی می کردیم. اگر می توانستیم باز هم همه این کارها را می کردیم. اما حالا کمی سخت تر شده است. من حتی زمانی که در خانه هستم دوست دارم همیشه بازی کنم. با برادرانم بازی می کنم، در باغ، در خانه، همه جا.»
کد مطلب : ۱۲۵۰۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.