۰

مورینیو: با داشته‌هایمان برابر سیتی می‌جنگیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
به گزارش عصر تعادل، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با سیتی تاکید کرد با داشته‌هایش خواهد جنگید.
 
 به نقل از ساکرنت، فردا شب دو تیم همشهری شهر منچستر در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم برابر هم به میدان خواهند رفت.
 
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود ابتدا گفت: آنتونیو والنسیا آماده است و می‌تواند تیم را همراهی کند ولی پل پوگبا به دلیل مصدومیت در بازی فردا شب حاضر نخواهد بود. این خبر خوبی برای ماست و باید با داشته‌هایمان بجنگیم. به شاگردانم اعتماد می‌کنم و با آنچه در دسترس داریم، می‌رویم و تا پایان می‌جنگیم. پسرها جنگجو هستند و تلاش‌شان را برای برد خواهند کرد.
 
مورینیو در پایان گفت: اگر شما پنجم یا ششم شوید، هیچ فایده‌ای ندارد ولی اگر سیتی فصل را سوم تمام کند و ما چهارم شویم، آن‌ها بالاتر از ما قرار گرفتند و این معنای زیادی دارد. فکر نمی‌کنم بازی فردا ربطی به پپ و سیتی داشته باشد. بازی فردا بازی اهداف است. هدف‌مان رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست. یکی اینکه بین چهار تیم اول لیگ قرار بگیریم و یکی اینکه قهرمان لیگ اروپا شویم که هر دو هدف را تا جایی که بشود دنبال خواهیم کرد.
کد مطلب : ۱۲۵۰۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.