۰

واکنش‌های رئال به باخت خانگی در ال‌کلاسیکو

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
به گزارش عصر تعادل، شکست در ال کلاسیکو، تا روزها و هفته ها از خاطر هواداران رئال پاک نمی شود به خصوص که در برنابئو اتفاق افتاده باشد.
 
 باخت در چنین دیداری بدون شک ضربه روحی بسیار سنگینی به بازیکنان رئال مادرید است و حالا این تیم پس از باخت 2-3 به بارسا، امشب باید به زمین دپورتیوو لاکرونیا برود. آیا رئال می تواند خود را از سایه سنگین شکست در ال کلاسیکو خارج کند؟
 
واکنش‌های رئال به باخت خانگی در ال‌کلاسیکو
 
پیش از این رئال 19 بار دیگر نیز در برنابئو به بارسلونا باخته بود و آمار ها نشان می دهند که در اولین دیدار پس از شکست، رئال موفق به کسب 8 پیروزی شده، 5 بار مساوی کرده و 6 بار نیز شکست خورده است.
 
آخرین بار سال گذشته بود که رئال پس از باخت خانگی 0-4 به بارسا، توانست 0-2 در زمین ایبار پیروز شود.
 
آخرین شکست رئال پس از باخت در ال کلاسیکو نیز به سال 2014 بر می گردد که رئال پس از شکست 3-4 برابر بارسا، در زمین سویا 2-1 مغلوب شد.
 
برای آخرین تساوی رئال پس از شکست خانگی مقابل بارسا باید به سال 2005 برگردیم که رئال پس از شکست 0-3 برابر بارسا، در زمین سوسیداد 2-2 مساوی کرد.
 
حالا رئال باید به مصاف دپورتیوو برود و جالب اینکه در شراطی مشابه، رئال سال 2004 با مربیگری کی‌روش و پس از باخت خانگی 1-2 به بارسا، در ریاسور نیز 2-0 به دپور باخت. لوکه و گل به خودی پاوون در 15 دقیقه اول بازی، کار رئال را خیلی زود تمام کردند.
 
نکته امیدوارکننده اینجاست که از 4 دیدار اخیری که رئال بلافاصله پس از شکست خانگی مقابل بارسا برگزار کرده، موفق شده در 3 تای آنها پیروز شود و فقط به سویا باخته است.
 
زیدان و تیمش امروز به سه امتیاز بازی با دپور نیاز مبرم دارند تا همچنان شانس اول قهرمانی لالیگا باقی بمانند. یک شکست کافی است تا بارسا با کسب 5 پیروزی در بازی های باقیمانده، قهرمانی را از آن خود کند.
کد مطلب : ۱۲۵۰۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.