۰

تولدت مبارک، دفاع چپ راست پا!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۴
به گزارش عصرتعادل، مجتبي محرمي در آستانه ورود به پنجاه و چهارسالگی است.
 
موهاي نابغه هاي نسل ما رو به سفيدي است و اين گذر عمر مي گويد كه خاطرات كودكي ما از سياه و سفيد کم کم دارد به سفيدي می رود. نسلي كه در سالهاي پس از جنگ جذاب ترين عصرهاي آدينه را برايمان رقم زدند و حالا مرور خاطراتشان دلخوشي ما در روزگار مجازی است.
 
مجتبي محرمي نماد تعصب بين كلي ستاره و بازیکن با تعصب بود. كسي كه به پاي عشقش سوخت و ساخت و هزارتومانی های قسطي پرسپوليس را به ميليونها تومان نقد باشگاه كشاورزترجيح داد تا دل عاشقانش را نرنجاند و حالا در سالهای پنجاه و چند سالگی  در گوشه عزلت نشسته و باید با خاطراتش زندگي كند. خاطراتي كه پر است از روزهاي تلخ و شيرين دوران جواني مجتبی یا به قول علی پروین؛ مژتبی محرمی.
 
مجتبی محرمی دفاع چپی راست پا بود. می شود گفت او آچار فرانسه علي پروين هم بود و هر وقت یک پست در پرسپوليس می لنگید، این مجتبی بود که می رفت و جای خالی را پر می کرد و حتی از نفر فیکس هم بهتر بازی می کرد.
 
براي گفتن از مجتبي بايد کلمات زیادی نوشت، کلماتی که شاید مجتبی محرمی، خواندن و یادآوری بخشی از آنها را دوست نداشته باشد. روزهاي خاكستري آن سالهاي طلايي يكي يكي گذشتند، تا امروز تولد پنجاه و چهارسالگي نابغه اي را جشن بگيرند كه هشتي بود براي خودش و یک دوست مشتي بود براي ديگران. تولد بهترين دفاع چپ تاريخ فوتبال ايران مبارك!
کد مطلب : ۱۲۵۰۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.