۰

انریکه: یک دقیقه از بازی‌های رئال را هم نمی‌بینم

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۸
به گزارش عصر تعادل،بارسلونا امشب در نوکمپ جشنواره ای از گل به پا کرد و موفق شد 7-1 بر اوساسونا غلبه کند.
 
بارسا که با برتری مقابل رئال به صدر لالیگا رسیده بود، امشب توانست جایگاه خود را حفظ کرده و به انتظار نتیجه بازی رئال و دپورتیوو بنشیند.
 
انریکه در پایان بازی گفت:« می توانم بگویم که بازی کاملی ارائه دادیم. در ابتدا اوساسونا تمام فضاهای خالی را بسته بود ولی با صبوری و به چرخش در آوردن توپ در تمام نقاط زمین، توانستیم خلق موقعیت کرده و وقتی مسی را هم داشته باشید که دیگر کارتان راحت تر خواهد شد.
 
نیمه دوم وقتی گل خوردیم و نتیجه 2-1 شد، کمی نگران شدیم ولی بازیکنان ثابت کردند که شایسته کسب نتیجه ای پرگل هستیم و در نهایت اوضاع به سود ما پیش رفت.»
 
دبل آندره گومس:« بارها گفته ام که او بازیکن بسیار باکیفیتی است. این 30 درصد توان اوست و تصور کنید اگر 100 درصد توانایی هایش را بروز دهد، چه خواهد شد. گومس فقط باید از لحاظ ذهنی پیشرفت کند.»
 
اولین گل ماسکرانو برای بارسا:« برای او به صورت ویژه ای خوشحال شدم. عملکرد او در تمام سال هایی که برای بارسا بازی کرده خارق العاده بوده و فقط همین یک گل را کم داشت. پنالتی که شد، هواداران خواستند ماسکرانو ضربه بزند و فکر می کنم ضربه او هم فوق العاده بود.»
 
دپورتیوو-رئال:« حتی یک دقیقه از بازی های باقیمانده رئال را هم نخواهم دید.»
کد مطلب : ۱۲۵۰۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.