۰

مورینیو: درباره آینده زلاتان چیزی نمی‌دانم

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
به گزارش عصر تعادل،مورینیو در آستانه دربی منچستر در مورد شرایط تیم و بازیکنانش صحبت کرده است.
 
 ژوزه مورینیو در آستانه دربی منچستر در کنفرانس خبری خود درباره رقابت با منچسترسیتی و شرایط زلاتان ابراهیموویچ مهاجم مصدوم تیمش صحبت کرده است:
 
قرار گرفتن در رتبه ای بالاتر از منچسترسیتی خیلی هم نمی تواند ارزشمند باشد، اگر ما پنجم یا ششم شویم و در رتبه ای بالاتر از سیتی قرار بگیریم، ارزشی ندارد. اما اگر آن ها سوم شوند و ما چهارم شویم، درست است که آن ها بالاتر از ما قرار گرفته اند ولی این رتبه ارزش بیشتری دارد. این مسابقه درباره پپ نیست، درباره جدال با منچسترسیتی نیست. بلکه بحث بر سر اهداف تیم است. ما به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستیم و هنوز دو راه برای کسب این سهمیه پیش رو داریم.
 
درباره آینده زلاتان در منچستریونایتد چیزی نمی دانم. آن چیزی که می دانم این است که او یک عمل جراحی مهم پیش رو دارد که همراه با دوران ریکاوری طولانی است، اما زلاتان یک مرد قوی با ذهنیتی قوی است. می دانم که او اهل تسلیم شدن نیست، زلاتان برای دوران حرفه ایش مبارزه خواهد کرد. این زلاتانی است که من می شناسم. به او گفتم؛ از همان زمان تولدت در حال مبارزه بودی و دلیلی نمی بینم که اکنون مبارزه نکنی.
کد مطلب : ۱۲۵۰۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.