۰

گواردیولا: دربی منچستر یک جنگ واقعی است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
به گزارش عصر تعادل،پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس از یک جنگ تمام‌عیار سخن گفت.

 او درباره بازی اظهار داشت: در این دربی شاهد یک جنگ تمام‌عیار خواهیم بود چون هر 2 تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این گونه مواقع، حق هیچ گونه اشتباهی را ندارید.ما با ترکیب کامل راهی زمین خواهیم شذ و تصور می‌کنم منچستریونایتد هم به قصد تهاجم به زمین می‌آید.به هرحال خوشبختانه حریف ما چندان دفاعی نیست و می‌توانیم در این بازی خواسته‌های تاکتیکی خودمان را برآورده کنیم.

 او در ادامه افزود: اگر موفق به مهار سرعت حملات و حرکات انفجاری مخیتاریان شویم، نیمی از راه موفقیت را طی کرده‌ایم. مهم نیست زلاتان در ترکیب رقیب باشد یا نه چون شیاطین سرخ شهر منچستر تحت هز شرایطی تیمی خاص و قدرتمند هستند و ما باید مراقب خط حمله رقیب باشیم.بازی خودمان را انجام می‌دهیم و سغی می‌کنیم رویکردی تهاجمی به معرض نمایش بگذاریم؛ هر چند باید دید شزایط بازی چگونه پیش می‌رود.
کد مطلب : ۱۲۵۰۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.