۰

فرار تروریست‌های داعش به سمت مرزهای ترکیه

تاریخ انتشار
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
به گزارش عصر تعادل، شمار زیادی از عناصر مسلح خارجی از جنگ در کنار تروریست های داعش در سوریه دست کشیده و دنبال ورود به خاک ترکیه هستند.

در همین راستا روزنامه گاردین در گزارشی با بیان اینکه تنها طی چند روز گذشته دستکم سه تروریست به در تلاش برای ورود به خاک ترکیه بودند، افزود: دو نفر از این افراد با ملیت بریتانیایی و یک نفر دیگر آمریکایی از داعش جدا شده و فرار کردند.

گاردین به نقل از منابع محلی نوشت، «استفان ارستیدو» از خانواده ای در شمال لندن و همسر بریتانیایی اش و «کاری کلمان» از فلوریدای آمریکا بعد از گذشت دو سال از عضویتشان در گروه تروریستی داعش، هفته گذشته خود را تسلیم نیروهای مرزبانی ترکیه کردند.

طبق این گزارش که با استناد به منابع امنیتی تهیه شده است، ده ها نفر از عناصر مسلح خارجی از جنگ در کنار تروریست های داعش دست کشیده و در تلاش برای ورود به خاک ترکیه هستند که شماری از آنها توسط نیروهای مرزبانی این کشور دستگیر شده اند.

شکست تروریست ها در شهر رقه پایگاه اصلی آنها در سوریه، آنها را مجبور به انتقال مرکز فرماندهی خود به استان دیرالزور در شرق سوریه کرد و همزمان با شکست تروریست ها در عراق و شهر موصل به عنوان پایگاه اصلی شان، تروریست ها در غرب رود دجله محاصره شده اند.

بنابراین به نظر می رسد که سرنگونی و پایان گروه تروریستی داعش بعد از سه سال از اشغال مناطق وسیعی در عراق و سوریه و اعلام خلافت مورد ادعا، آغاز شده است.
کد مطلب : ۱۲۵۲۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.