۰

کیانی: امشب راهی جز شکست ایتالیا نداریم

تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
به گزارش عصر تعادل، مصطفی کیانی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط من و هم تیمی هایم بسیار خوب است و با آمادگی کامل در مسابقات جام جهانی در باهاما حضور داریم. پس از اعزام به باهاما بازیهای دوستانه خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده و سرحال به مصاف حریفان خود می رویم.
 
وی درباره اولین دیدار ایران برابر مکزیک گفت: بازی اول با مکزیک اولین مسابقه جام جهانی بود، زمان این دیدار درست وقتی برگزار شد که هوا بسیار گرم بود و این امر شرایط را برایمان بسیار سخت کرد. اما شرایط سخت نیز مانع پیروزی ما نشد و در نهایت سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دادیم.
 
 
وی در خصوص مصاف امشب ایران برابر ایتالیا گفت: ایتالیا یکی از 5 تیم قدرتمند جهان است. پیش از این تجربه بازی با این تیم را داشته ایم. امیداوریم این بازی را ببریم و به عنوان صدرنشن از گروه خود بالا برویم در واقع ما راهی جز پیروزی نداریم، چراکه باید هر بازی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی بازیها صعود کنیم.
 
 
وی در پایان گفت: تمام تلاشمان را بکار می گیرم تا بتوانیم در این بازیها موفق ظاهر شویم. از همه مرم عزیز کشورمان می خواهیم دعا کنند تا با دست پر و با کسب مقام جهانی به کشورمان باز گردیم.
کد مطلب : ۱۲۵۴۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.