۰

بازتاب ظهور مسی ایرانی در آس اسپانیا

تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
به گزارش عصر تعادل،سیلیوا مونتس نویسنده بخش بین الملل آس اسپانیا در گزارشی با اشاره به علاقه جوانان در سراسر جهان به 2 ابر ستاره فوتبال باشگاه‌های دنیا یعنی رونالدو و مسی نوشت: جوانان زیادی در سراسر جهان به خصوص از آمریکای جنوبی و آسیا با انتشار تصاویر خود مدعی شباهت با لیونل مسی یا رونالدو بودند اما در این میان مسی ایرانی با اختلافی فاحش بیشترین شباهت را به مسی آرژانتینی دارد. 

نویسنده این گزارش در ادامه آورده است: مسی ایرانی که نام اصلی‌اش رضا پرستش است، حتی مدل آرایش موهای خود و نوع نگاه و برخی رفتارهای منحصر به فرد مسی را با هنرمندی تقلید می‌کند. در تصاویری که در خبرگزاری‌های داخل ایران از وی منتشر شده به وضوح مشخص است که او با برنامه ریزی دقیق و هدفمند پیش می‌رود.

نویسنده اسپانیایی به نقل از یکی از خبرنگاران ایرانی در گزارش خبرگزاری‌های داخل ایران می‌نویسد: او به هر پیشنهادی برای تبلیغات پاسخ مثبت نمی‌دهد. احتمال دارد در یک فیلم سینمایی بازی کند و به احتمال زیاد دلش نمی‌خواهد این همه زحمت برای ایجاد این همه تشابه را به رایگان از دست بدهد.

آس اسپانیا به  نقل از خبرگزاری‌های تهران می‌نویسد: رویای رسیدن مسی ایرانی به مسی آرژانتینی دور از دسترس نیست و شاید برای مسی هم جالب باشد که بدل بسیار شگفت‌انگیز خود را این بار از نوع ایرانی از نزدیک مشاهده کند.
کد مطلب : ۱۲۵۴۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.