۰

علیپور موثر در سه گل پرسپولیس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
به گزارش عصرتعادل، علی علیپور از وقتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته یا گل می‌زند یا پاس گل داده و بسیار موثر بوده است. علیپور در بازی با ذوب آهن دو پاس گل داد و یک پنالتی گرفت تا نمایشی جالب در تیمش داشته باشد.

مهاجم جوان پرسپولیس درباره اینکه عملکردش نسبت به هفته‌های ابتدایی بهتر شده، گفت: «هر بار که به زمین می‌روم، سعی می‌کنم برای تیمم کار کنم. اگر هم گل می‌زنم یا پنالتی می‌گیرم، وظیفه‌ام است چون بازیکن پرسپولیس هستم. بردن تیم از هر چیزی مهم‌تر است.»

علیپور درباره پنالتی که از مظاهری گرفت هم توضیح داد: «آن صحنه قطعا پنالتی بود و دیدید که بازیکنان حریف هم اعتراض زیادی نکردند. خوشحالم که مهدی طارمی توانست با آن پنالتی تعداد گل‌هایش را افزایش دهد.»

علیپور دیروز به خاطر مسائل مالیاتی و بیمه‌اش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود که با جعفر کاشانی رییس هیات مدیره مواجه شد. کاشانی هم دقایقی با علیپور حرف زد و او را نصیحت کرد. رییس هیات مدیره پرسپولیس با نشان دادن عکس‌هایی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس علیپور را نصیحت می‌کرد و می‌گفت که همه چیز فقط پول نیست.

علیپور در خصوص صحبت‌هایش با جعفر کاشانی گفت: «کاشانی از بزرگان و اسطوره‌های پرسپولیس است. صحبت‌های او را گوش دادم و حتما از آنها استفاده می‌کنم. از کاشانی ممنونم که مرا راهنمایی کرد و خیلی از صحبت‌هایی که کرد، لذت بردم. به هر حال ما بازیکنان جوان باید از صحبت‌های پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس استفاده کنیم.»
کد مطلب : ۱۲۵۷۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.