۰

وجه تمایز عجیب هواداران سرخابی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
به گزارش عصر تعادل، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل پدیده و ذوب آهن صف آرایی کردند و در این میان تیم استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود در مشهد عبور کرده و سرخپوشان در تهران مقابل ذوب آهن با نتیجه ۳-۳ متوقف شدند.

بازی دو تیم اول و دوم جدول رده بندی، به جز نتیجه وجه تمایزهای دیگری هم داشت. از جمله رفتار هواداران دو تیم در مقابل بازیکنان و مدیران باشگاه‌های خود.

درحالی که تیم پرسپولیس در تهران با استقبال منفی هواداران خود مواجه بود و هواداران این در حمایت از سیاست‌های مدیریت باشگاه رفتار قهریه‌ای را مقابل بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی بروز دادند، در مشهد رفتاری کاملا متفاوت از هواداران استقلال شاهد بودیم. به این ترتیب که هواداران استقلال برعکس هواداران پرسپولیس، از بازیکنان و کادر فنی خود حمایت کرده و برای آنها سنگ تمام گذاشتند و در مقابل در قبال مدیریت باشگاه موضع گرفته و خواهان تغییرات مدیریتی در سطح کلان باشگاه شدند.
کد مطلب : ۱۲۵۷۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.